- 38 000 – 63 000 Kč
- Plný úvazek
Náplň práce: telefonický kontakt se stávajícími klenty, příchozí i odchozí hovory – poskytování informací o našich produktech a následné hledání nejvýhodnějšího řešení pro klienta, zodpovídání dotazů a řešení případných reklamací či nesrovnalostí, administrativní činnosti související s chodem call centra, práce s interními IT systémy
Požadavky: SŠ vzdělání, přátelská a proklientsky orientovaná osobnost, uživatelská znalost práce na PC (MS Office), schopnost pohotově reagovat a nabídnout alternativní řešení, velmi dobré komunikační schopnosti, jasný, srozumitelný a příjemný mluvený projev, orientace na cíl a dosažení výsledků, samostatnost, odolnosti vůči stresu, trpělivost, praxe v komunikaci po telefonu výhodou, nikoliv však podmínkou (vše, co budete pro práci potřebovat, vás rádi naučíme)
Nabízíme: zajímavou práci ve stabilním a pohodovém pracovním kolektivu, profesní rozvoj a získávání nových zkušeností, pracovní příležitost pro absolventy, kteří chtějí začít budovat svou kariéru ve finančním sektoru, možnost zdokonalení se v komunikačních dovednostech, propracovaný systém prvotního zaškolení, možnost dalšího vzdělávání v oboru, zázemí silné společnosti ze skupiny Komerční banky, a.s.
Benefity: příspěvek na penzijní/životní pojištění, stravenky, dovolená 5 týdnů, vzdělávací kurzy, občerstvení na pracovišti, příspqvek na sport/kulturu/volný čas, zvýhodněné půjčky zaměstnancům, sickdays, firemní akce.
Kontakt telefonicky Po-Pá 8–16 hod., e-mailem nebo osobně (do 18.7. na adrese Senovážné nám. 7, poté na adrese F.A.Gerstnera 52

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.