- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní poměr na dobu určitou (zástup po dobu mateřské a rodičovské dovolené) se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění)
Hlavní náplň činnosti:
zajišťování agend nepojistných sociálních dávek a dávky státní sociální pomoci (tzv. superdávky), širší poradenská činnost s klientem v agendě NSD včetně superdávky, poskytování poradenství, vytváření a vyhodnocování podpůrných plánů, spolupráce s poradcem/konzultantem v agendě ZAM, sociálními pracovníky a expert poradcem NSD a ZAM, zajišťování agendy dávek hmotné nouze, plnění úkolů a povinností vyplývajících ze zákona č. 111/2006 Sb., zákon o pomoci v hmotné nouzi, provádění úkonů orgánu prvního stupně ve správním řízení jako úřední osoby oprávněné k těmto úkonům na základě vnitřních řídících aktů či pověření, digitalizace zpracovaných dokumentů, zajišťování agendy koordinace systémů sociálního zabezpečení osob pohybujících se v rámci Evropské unie, vykonávání činností vyžadujících individuální přístup k jednotlivým případům, popřípadě rozhodování při volbě z více variantních řešení, spočívající v soustavném přímém osobním styku s občany v krizových sociálních situacích, při nichž dochází k ohrožení života, zdraví, základních životních potřeb (výživy, ošacení, ubytování), popřípadě vývoje nezletilých dětí a občany v mimořádně tíživé nebo neočekávané sociální situaci nárokující nepojistné sociální dávky. Provádění místních šetření pro účely posouzení nároku na nepojistné sociální dávky. Zpracovávání písemných záznamů o šetření v místě žadatelů a vedení jejich evidencí, spolupráce se správními úřady, územními samosprávnými celky, orgány sociálního zabezpečení, orgány pomoci v hmotné nouzi, orgány státní zdravotní správy, zaměstnavateli, zdravotnickými zařízeními, zařízeními sociálních služeb, církvemi, občanskými sdruženími a dalšími subjekty podle zvláštních právních předpisů.
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis a kopii dokladu o dosaženém vzdělání, nejpozději do 28. listopadu 2025 na e-mailovou adresu e-mail přes odpovědní formulář
Plné a platné znění podmínek pro účast na výběrovém řízení a bližší informace jsou uveřejněny na www.uradprace.cz/Kariéra na ÚP ČR/Olomoucký kraj.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.