- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Rozumíte si s čísly? Záleží vám na detailu? Cenové kalkulace, rozpočty energetických projektů a vyhodnocování nákladů či nabídek vám nejsou cizí? Vaším denním „chlebem“ bude spolupráce v oblasti rozpočtů zakázek napříč celou skupinou TEDOM Group.
Co bude vaší náplní práce?
• Příprava cenových kalkulací energetických projektů pro nabídky kombinující více produktů tzv. „na klíč“
• Spolupráce v oblasti rozpočtů zakázek s ostatními společnostmi ve skupině TEDOM Group
• Komunikace a spolupráce s dodavateli a kolegy v rámci poptávkového řízení
• Řízení nákladů v rámci realizovaných zakázek
• Sledování a vyhodnocování nákladů projektů a chodu oddělení
• Ekonomické vyhodnocování realizovaných nabídek a zakázek
• Příprava plánů a reportingů skrze všechny projekty a zakázky včetně vyhodnocování
• Spolupráce v rámci risk managementu
Co k této pozici budete potřebovat?
• SŠ vzdělání v oboru technickém nebo ekonomickém
• Angličtinu na úrovni B2
Co u vás oceníme?
• Praxi v oboru
• Zkušenosti s přípravou rozpočtů projektů nebo nabídek
• Zkušenosti v oblasti energetiky
• Pečlivost, organizovanost, zodpovědnost
• Analytické schopnosti
• Chuť pracovat v týmu
Co vám za to můžeme nabídnout?
Na pozici Manažera rozpočtu projektů a zakázek budete významným členem našeho týmu při práci v oblasti energetiky a výroby vysoce účinných technologií pro kombinovanou výrobu elektrické energie a tepla. Získáte odpovídající mzdové ohodnocení a pracovní zázemí včetně firemního mobilu a notebooku.
K tomu je u nás samozřejmostí příspěvek na stravování ? 3 sick days ? 25 dnů dovolené ? MultiSport karta ? bezplatné či dotované vzdělávání ? dárek při významných životních událostech ? nabídka firemních akcí ? permanentky, slevy a výhody u našich smluvních partnerů.
Kdy a kde se k nám můžete přidat?
• Nastoupit můžete ihned, případně se na termínu nástupu můžeme dohodnout.
• Vaší pracovní základnou bude kancelář ve Výčapech
Pokud vás tato pracovní nabídka zaujala, zašlete nám svůj stručný životopis na emailovou adresu e-mail přes zobrazit tel. číslo .
. Chcete-li vědět víc, kontaktujte nás na telefonním čísleKdyž se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.