- 36 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Motivační dopis se strukturovaným životopisem zašlete nejpozději do středy 20. března 2024 na e-mail: e-mail přes
a do předmětu e-mailu uveďte: Zaměstnanec odboru účetnictví. Zaslání motivačního dopisu a životopisu na jinou osobu, než uvedenou v tomto inzerátu, nebude akceptováno.Popis základních činností: zpracování bankovních výpisů a poštovních poukázek příjmové části základního fondu a fondu prevence ČPZP, kontrola bankovních výpisů, klíčování rozpoznaných plateb, párování otevřených položek plátců pojistného a účastníků náhrad škod, umísťování položek neznámého partnera nebo jejich vrácení jakožto mylných plateb, vystavování bankovních příkazů a platebních příkazů VAKUS preventivních programů, vratek náhrad škod, pojistného a penále a zpracování žádosti o jejich přeúčtování, spolupráce s Českou Poštou při identifikaci nerozpoznaných přijatých plateb složenkou, účetní kontrola před zaúčtováním odpisů pojistného a penále a účetní kontrola prominutí penále (odstranění tvrdosti zákona), příprava podkladů o výběru pojistného pro účely přerozdělování pojistného, kontrola saldokontních položek v IS, písemná a telefonická komunikace s klienty ČPZP.
Požadujeme: vzdělání min. SŠ s maturitou, znalost legislativy v oblasti zdravotního pojištění a postupů účtování zdravotních pojišťoven (převážně zákonů č. 280/1992 Sb., 592/1992 Sb., 563/1991 Sb. a vyhlášek č. 418/2003 Sb. a 503/2002 Sb.), dobrá znalost práce s PC (MS Office – Excel, Word, Outlook), velmi dobré komunikační schopnosti, samostatnost, flexibilita, bezúhonnost, příjemné vystupování, ochota učit se, aktivní přístup při řešení problémů, odolnost vůči stresu, pečlivost, pracovní nadšení.
Nabízíme: zázemí stabilní společnosti, odpovídající mzdové ohodnocení a zaměstnanecké benefity, poukázky na stravování, dovolenou nad rámec stanovený zákoníkem práce, pružnou pracovní dobu v délce 37,5 hod. týdně, příjemné pracovní prostředí a kolektiv.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?