- 17 225 – 20 000 Kč
- Zkrácený úvazek

Firma NÁSTROJE CZ, s.r.o. výrobce vybrušovaných vrtáků s kompletním sortimentem nářadí a nástrojů, vypisuje konkurz na pozici Obchodní referent/ka na své
pracoviště v Dobrušce se sídlem v ulici Křovická 1047.
• pořizování zahraničních a tuzemských zakázek do IS K2
• vyřizovaní telefonické a emailové korespondence zahraničním zákazníkům a dodavatelům
• vytváření objednávek k českým a zahraničním dodavatelům z IS K2
• vytvářeni cenových nabídek pro zahraniční zákazníky z IS K2
• vytváření poptávek u českých a zahraničních dodavatelů
• realizace výběrových řízení dle zadání
• příprava a realizace služebních cest
• účast na veletrzích v ČR i zahraničí (Evropa, Asie, Amerika)
• tlumočení jednání, nebo školení
• v případě potřeby zastoupení referenta obchodního oddělení v celém rozsahu
* editace e-shopu, webových stránek, popř. sociálních sítí
Středoškolské, nebo vysokoškolské vzdělání.
Výborná znalost anglického jazyka slovem a písmem, další jazyk výhodou.
Časová flexibilita, cestovaní za zákazníky a dodavateli po celém světě.
Práce na PC v běžných kancelářských programech, v informační technologii zaškolíme.
Řidičský průkaz skupiny B.
Trestní bezúhonnost.
Zajímavá práce v příjemném prostředí a malém, přátelském kolektivu.
Možnost osobního růstu, účast na školeních, veletrzích po celém světě.
Dovolená 25 dnů, další benefity: zahraniční pracovní cesty, příspěvek na pracovní oblečení, sleva na firemní výrobky, nadstandardní kancelářská výbava (notebook, mobil, přenosný internet).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?