- Plný úvazek

Místo výkonu práce: Kancelář v obci Kočí (okres Chrudim), dále celá ČR.
Rychle rostoucí rodinná firma RESSED s.r.o., působící téměř 15 let na velkoobchodním trhu s nábytkem pro státní i soukromý sektor, hledá do svého týmu novou posilu na pozici:
Obchodní zástupce/zástupkyně na HPP
Koho hledáme?
Komunikativní, samostatnou, spolehlivou, cílevědomou, proaktivní a pečlivou posilu týmu.
Co Vás čeká?
osobní návštěvy stálých i nových klientů po celé ČR. Naši nejčastější zákazníci jsou starostové, zastupitelé, tajemníci a další zástupci z řad veřejných institucí. Dále pak majitelé nebo manažeři hotelů, restaurací kaváren, ale i designeři nebo architekti připravující realizaci projektů.
příprava nabídek, vedení obchodních případů v CRM systému
příprava a osobní účast na veletrzích, kongresech – nutnost přespání mimo domov
uzavírání objednávek/smluv
Jaké jsou naše požadavky na nového člena týmu?
minimálně SŠ vzdělání
příjemné vystupování
řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)
minimálně 2 roky praxe na pozici obchodního zástupce – v terénu
perfektní znalost českého pravopisu
uživatelská znalost práce na PC (Outlook, Word, Excel, internet, …)
anglický jazyk min. na úrovni B1 (mírně pokročilý)
zkušenost s formální obchodní korespondencí
Co u Vás oceníme?
praxe na obdobné pozici
zkušenosti s obchodní činností z „očí do očí“
základní technické znalosti nábytku
zkušenost s jakýmkoliv programem buď pro tvorbu jednoduchých 2D výkresů nebo 3D modelů interiérů
zkušenosti s výše uvedenými cílovými skupinami (mohou být i z jiného oboru než nábytek)
další cizí jazyky
Co můžeme nabídnout?
jistotu práce ve stabilní české společnosti
osobní automobil, mobilní telefon, notebook, místo v kanceláři
možnost zapojit se při tvorbě strategie obchodu a produktového portfolia
2 dny indispoziční volno
nástupní plat 30 000 Kč pro první rok + odměny každý měsíc závislé na měsíčním obratu firmy
firemní akce pro zaměstnance, sportovní aktivity
Nástup možný od 1.7.2025, případně dle dohody.
Své životopisy, případně motivační dopisy, zasílejte na email e-mail přes
První kontakt učiňte prosím na e-mailové adrese.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?