- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE www.letohrad.eu
Kvalifikační požadavky:
• vysokoškolské případně vyšší odborné vzdělání.
Jiné požadavky:
• výborná znalost českého jazyka, výborné komunikační schopnosti, výhodou přehled a orientace v legislativě související se zaměřením pracovní pozice, asertivní jednání, velká časová flexibilita – nárazová práce i o víkendu, řidičský průkaz skupiny B, dovednost práce s PC (Office, Windows, Excel, Internet), základní znalost grafických programů, pořizování a úprava fotografií, výhodou znalost místní historie, kulturních, vzdělávacích a společenských oblastí města.
Předpoklady:
• dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, státní občan České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt.
Přihláška musí obsahovat tyto náležitosti:
• jméno, příjmení, titul;
• datum a místo narození;
• státní příslušnost uchazeče;
• místo trvalého pobytu;
• číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu a povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana;
• datum a podpis uchazeče, kontaktní adresu, telefon, e-mail.
K přihlášce je nutné přiložit:
• úředně ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání;
• strukturovaný profesní životopis, kde budou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních odborných znalostech, dosaženém vzdělání;
• motivační dopis;
• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce.
Předpokládaný nástup na pracovní místo: od 1. 11. 2022, případně dle dohody.
Údaje o pracovním místu:
• místo výkonu práce Letohrad;
• 10. platová třída dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., ve znění pozdějších předpisů, pracovní poměr na dobu neurčitou;
• náplň činnosti dle katalogu prací zahrnuje samostatnou publicistickou činnost, přípravu zpráv, článků – vydávání Letohradského zpravodaje, zajišťování public relations města, administrace příspěvků na sociálních sítích, fotografování na akcích města, příprava tiskových zpráv a další úkoly dle potřeb zaměstnavatele.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?