- 38 376 – 51 816 Kč
- Plný úvazek
Pracovní poměr: doba neurčitá, hlavní pracovní poměr se sjednanou zkušební dobou 4
měsíce, pružná pracovní doba.
Předpokládaný termín nástupu: dle dohody, možno ihned.
Platová třída odpovídající druhu práce: 10. platová třída dle platné legislativy (osobní příplatek dle výsledků, zaměstnanecké benefity).
Předpoklady pro uchazeče: občan České republiky (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR – nutnost ovládat jednací jazyk); fyzická osoba, která dosáhla minimálně 18 let věku; je způsobilý k právním úkonům; bezúhonnost, zdravotní způsobilost; odborná způsobilost k výkonu povolání sociálního pracovníka dle §110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb. o sociálních službách – vysokoškolské vzdělání získané studiem v bakalářském, magisterském nebo doktorském studijním programu zaměřeném na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, nebo vyšší odborné vzdělání získané absolvováním vzdělávacího programu akreditovaného v oborech vzdělání zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost.
Požadavky na uchazeče: zvláštní odborná způsobilost (ZOZ) sociální služby výhodou; obecná znalost zákonů – zákon č. 108/2006 Sb., o sociálních službách; zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník; zákon č. 292/2013 Sb., o zvláštních řízeních soudních; zákon č. 500/2004 Sb. správní řád; zákon č. 99/1963 Sb., občanský soudní řád; dobré komunikační a organizační schopnosti; operativnost při uplatňování nových právních předpisů; občanská a morální bezúhonnost, pečlivost, odpovědnost a spolehlivost; znalost práce na PC, řidičský průkaz skupiny B; příjemné vystupování.
Obecná charakteristika pracovní pozice:
Sociální opatrovník: řešení sociálně – právních a sociálně zdravotních problémů klientů aplikací odborných metod sociální práce; diagnostická činnost, poradenství; provádění sociálních šetření v souladu s legislativní úpravou; zpracování zpráv ze sociálních šetření pro účely státních i nestátních institucí v souladu s platnou legislativou; účast na jednáních se správními orgány a jinými organizacemi v zájmu klientů, zahrnující i pomoc při podávání žádosti o sociální služby; spolupráce s institucemi zajišťujícími sociální ochranu obyvatel; sociální práce s klienty v souladu se Zákonem č. 111/2006 Sb., o pomoci v hmotné nouzi, včetně vedení standardizovaného záznamu sociálního pracovníka; výkon agendy Zvláštního příjemce důchodu, přijímání žádosti a vedení správního řízení v souladu s platnou legislativou, včetně vydání správního rozhodnutí.
Výkon opatrovnictví: výkon funkce „veřejného opatrovníka“; zajištění agend souvisejících s výkonem opatrovnictví osob omezených ve svéprávnosti, včetně účasti na soudních jednáních a jednáních ostatních institucí (notář, PČR, ÚP…); provádění speciálních odborných prací v rámci veřejného opatrovnictví, zejména řešení složitých případů právního jednání a zastupování opatrovance v právním jednání (oddlužení, úvěry, exekuce).
Místo a způsob podání přihlášky: přihlášku s výše uvedenými obsahovými náležitostmi a doklady doručte nejpozději v pátek 9. 1. 2026 do 10:00 hod na adresu: město Česká Skalice, třída T. G. Masaryka 80, 552 03 Česká Skalice nebo osobně na podatelnu Městského úřadu v České Skalici, vchod B, kancelář č. 5. Obálku označte „výběrové řízení – SOCIÁLNÍ PRACOVNÍK – neotvírat“ Přihlášky doručené po stanovené lhůtě budou z výběrového řízení vyřazeny.
Kontaktní osoba: Ing. Miroslav Novák, tajemník, tel. zobrazit tel. číslo .
Veškeré informace k výběrovému řízení jsou k dispozici na https://www.ceskaskalice.cz/prakticke-info/volna-mista/vyberove-rizeni-na-urednickou-pracovni-pozici-referent-socialne-spravniho-odboru-socialni-pracovnik-3982cs.html

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.