Marketingový specialista/specialistka

Pardubice
do 39.000 Kč

Nástup dle domluvy.
COOP Pardubice hledá kreativního a strategicky smýšlejícího kolegu/kolegyni na pozici:
MARKETINGOVÝ SPECIALISTA / SPECIALISTKA
Nástup: dle dohody
Co bude Vaším úkolem?
Jako marketingový specialista budete důležitou součástí týmu, který buduje značku COOP a podporuje její růst. Vaší prací bude nejen plánování, ale také kreativní realizace marketingových aktivit v online i offline prostoru.
Hlavní odpovědnosti:

  • tvorba a implementace marketingových strategií a kampaní
  • analýza trhu, sledování konkurence a vyhodnocování trendů
  • aktivní správa sociálních sítí a tvorba obsahu
  • realizace reklamních a e-mail marketingových kampaní
  • koordinace s obchodním oddělením, grafiky a externími agenturami
  • vyhodnocování úspěšnosti kampaní, reporting a návrhy na zlepšení
  • správa a optimalizace marketingového rozpočtu
  • podpora interní komunikace a lokálních promo akcí

Co očekáváme?

  • SŠ/VŠ vzdělání v oblasti marketingu, komunikace nebo příbuzném oboru
  • praxi v oblasti marketingu (ideálně FMCG nebo retail – výhodou)
  • kreativní přístup, schopnost samostatně vést projekty
  • výbornou znalost sociálních sítí a základní orientaci v reklamních nástrojích (Meta Business Suite, Google Ads apod.)
  • základní přehled o grafických nástrojích (např. Canva, Adobe – výhodou)
  • komunikační dovednosti a týmovou spolupráci
  • řidičský průkaz sk. B – výhodou

NABÍZÍME:

  • hlavní pracovní poměr, nástup dle dohody
  • odpovídající mzdové ohodnocení
  • zázemí stabilní společnosti
  • věrnostní odměna
  • stravenky v hodnotě 120 Kč / den
  • využití podnikové chaty pro dovolenou zaměstnanců
  • zaškolení a podporu ze strany vedoucí/ho

Zaujala Vás naše nabídka? Máte chuť tvořit marketing, který má smysl a reálný dopad.
Zašlete nám svůj životopis na e-mail: e-mail přes odpovědní formulář.
Děkujeme za Váš zájem – všechny zaslané životopisy pečlivě posoudíme a vybraným uchazečům se ozveme s pozvánkou k osobnímu pohovoru.
První kontakt e-mailem nebo telefonicky (do 15:30 každý pracovní den).

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Léčebné lázně Bohdaneč a.s. | Léčebné lázně Bohdaneč a.s. | Lázně Bohdaneč Lázně Bohdaneč
  • 20 800 – 22 500 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 27. listopadu

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

agentura analýza nabídka zájem