- Plný úvazek
Agentura práce;
Pracovní náplň:
- Samostatné vedení mzdové a pesonální agendy několika středisek, cca 500 zaměstnanců. Zpracování nástupní, výstupní dokumentace a souvisejících potvrzení. Kompletní výpočet mezd vč. jednotlivých složek, náhrad, srážek, výkonů rozhodnutí, vč. ročního zúčtování daně z příjmu. Kontrolní činnost zákonných požadavků, hlášení do registrů, statistiky, výkazy a komunikace s opravněnými institucemi.
Požadavky:
- Min. SŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru. Aktivní praxe kompletního zpracování mezd min. 2roky. Dobrá znalost práce s PC ( MS Office – Excel, Word, mzdový SW VEMA výhodou). Dobré komunikační a prezentační schopnosti. Loajalitu, iniciativu, spolehlivost a pracovní nasazení. Pozitivní přístup a nárazově časovou flexibilitu. Příjemné vystupování, vstřicnost, odolnost vůči stresu. Samostatnost i schopnost týmové spolupráce. Pracovní poměr na dobu určitou na 1 rok s možností prodloužení.Trestní bezúhonnost.
- Výhody:
- Stabilní pracovní pozice, zázemí stabilní společnosti s dlouholetou tradicí, odpovídající mzdové ohodnocení, pružná pracovní doba, příspěvek na podnikové stravování, nástup ihned případně dohodou.
- Prac. doba 7–15.30. Kontakt: motivační dopis včetně strukturovaného životopisu zasílejte kontaktní osobě – pí. Eva Otevřelová, e-mail přes nebo kontakt telefonicky 8–14.00.



