- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek
Koho hledáme:
? Personalist(k)u s bírdem v duši a rohlíkem na tváři. Nemusíš být žádný vousatý monstrum, vystačíš si s chutí systematicky hledat nový talenty a nadáním uvolněně komunikovat s každým.
Co budeš k práci potřebovat:
? Zkušenost na pozici v HR, bez tý to nepůjde
? Schopnost vycházet a uvolněně komunikovat s každým
? Smysl pro systematickou práci okořeněnou špetkou puntičkářství
? Za znalost mzdovýho účetnictví píšeme plusovej bodík
? Angličtina za další plusíček, stejně jako znalost programu ABRA
? Samostatnost, proaktivita a spolehlivost
Co budeš dělat:
? Zastávat celý spektrum klasický personální administrativy jako je příprava pracovních smluv a dohod, vedení docházkových listů, knihy úrazů, kontrola dovolenek i cesťáků nebo řešení BOZP a PO
? Do mzdovýho programu nalejvat čísla, aby se na na konci měsíce mohly všem hladovejm krkům ve firmě poslat zlaťáčky
? Lovit nový talenty na pracovních portálech nebo LinkedInu
? Podílet se na budování brutálně unikátního pracovního prostředí a šílenýho kolektivu engrybírdí centrály tvorbou personálních směrnic
? Vymýšlet způsoby utužení vztahů formou teambuildingů a firemních akciček, kterým se meze fakt neklademe
? Komunikovat s lidmi uvnitř firmy a taky s účetní firmou
? Pracovat u nás v krásný Třebíči
Zaměstnanecké výhody:
Fixní plus variabilní složku platu
Pohyblivou pracovní dobu
Stravné
Zajímavou a kreativní práci v naší firmě
K dokonalosti vybroušený kolektiv
Férový a přímý jednání
5 týdnů dovolený
Multisportku

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.