Asistent/ka

Brno
30.000 – 36.000 Kč

První kontakt e-mailem.

Jsme společnost zabývající se projekcí, výrobou a montáží hliníkových oken, dveří, světlíků, bezrámových konstrukcí, zimních zahrad a dalších, zejména atypických řešení z tohoto oboru. Hledáme do našeho kolektivu administrativní pracovnici, asistentku ředitele.

Náplní práce je zajištění chodu kanceláře a administrativa firmy, zejména:

  • vyřizování telefonátů a korespondence (evidence přijaté a odeslané pošty, přijímaní pošty a balíčků, pochůzky na poštu apod.)
  • péče o kalendář vedení společnosti, o návštěvy
  • příprava podkladů a úzká spolupráce a vedením firmy, účetní (ekonomický software Pohoda), IT a úřady
  • příprava a evidence dokumentů, jejich digitalizace a archivace
  • administrativní podpora pro vedení, montáže a výrobu firmy
  • péče o administrativu vozového parku společnosti (zajištění servisu, pneu, dálniční známky atd.) a majetku
  • nákup kancelářských potřeb, zásob do kuchyňky, prac. oděvů, sjednávání ubytování montážníků apod.
  • komunikace s některými úřady – např. pojišťovny (vozidla, majetek)

Podstatné je mít:

  • znalost práce na PC (MS Office – word, excel, outlook)
  • organizační a komunikační schopnosti
  • výbornou znalost českého jazyka včetně gramatiky
  • ochotu, odpovědnost, spolehlivost a samostatnost
  • cizí jazyk, popřípadě řidičský průkaz sk. B je vítanou dovedností, nikoliv však podmínkou

Nástup dle vzájemné domluvy, nejdříve 1. 10. 2025. Jde o práci v kanceláři na adrese sídla firmy, zaškolení je samozřejmostí, podstatná je chuť učit se nové věci. Praxe na podobné pozici je vítána, není však podmínkou. Více informací na dané mailové adrese.

Sídlo firmy

BrightCon s.r.o.
Kaštanová 639/143
617 00 Brno

IČO: 03531619
Datová schránka: 5bfrufe
Další informace:
GPS: 49.164683326033,16.628827941,
S-JTSK: -597015.39 -1164279.95, RUIAN: 27372006

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

FK system - povrchové úpravy, s.r.o. | FK system - povrchové úpravy,… | Řečkovice, Brno Řečkovice, Brno
  • 40 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o. | Manuvia Expert Recruitment CZ… | Brno Brno
  • 40 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. listopadu
Deklarace odpovědného podnikání z. s. | Deklarace odpovědného… | Veveří, Brno Veveří, Brno
  • 27 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. listopadu
Trenkwalder a.s. | Trenkwalder a.s. | Brno Brno
  • 70 000 – 100 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. listopadu
SMS finance, a.s. | SMS finance, a.s. | Brno Brno
  • 50 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. listopadu
Deklarace odpovědného podnikání z. s. | Deklarace odpovědného… | Veveří, Brno Veveří, Brno
  • 27 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. listopadu
SMS finance, a.s. | SMS finance, a.s. | Brno Brno
  • 42 000 – 65 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 1. listopadu
COMFOR STORES a.s. | COMFOR STORES a.s. | Brno Brno
  • 32 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 1. listopadu
MUNIPOLIS s.r.o. | MUNIPOLIS s.r.o. | Brno Brno
  • 30 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 31. října
Fastenal Europe, s.r.o. | Fastenal Europe, s.r.o. | Líšeň, Brno Líšeň, Brno
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro studenty
Zveřejněno: 30. října
H&B Group s.r.o. | H&B Group s.r.o. | Brno Brno
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 30. října
Deklarace odpovědného podnikání z. s. | Deklarace odpovědného… | Veveří, Brno Veveří, Brno
  • 27 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Česká spořitelna, a.s., Horavia s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., AC Jobs, s.r.o., 4M Power Consulting s.r.o., Digital Construction Consulting s.r.o., Košík.cz s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Modivo Czech, s.r.o., FK system - povrchové úpravy, s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., Jobs Contact Personal, s.r.o., ReproGenesis a.s., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., 21 Consult Group s.r.o., ARCgroup s.r.o., De Vries Group, a.s., Trenkwalder a.s., SMS finance, a.s., Auto Unger s.r.o., Správa hřbitovů města Brna, příspěvková organizace, Zlatovna a.s., Krajské ředitelství policie Jihomoravského kraje, GIA Czech Republic s.r.o., HANYA corporation s.r.o., Petr Havlík, Areklama s.r.o., Diallogue Česká republika a.s., Proveon, a.s., COMFOR STORES a.s., CLEANCAT s.r.o., BEGHELLI - ELPLAST,a.s., REKO a.s., RENT plus s.r.o., MUNIPOLIS s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Soukromá klinika LOGO s.r.o., OHLA ŽS, a.s., Fastenal Europe, s.r.o., Správa železnic, státní organizace, H&B Group s.r.o., Ekodoma s.r.o., První novinová společnost a.s., SHERPAX s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Překladatel / Překladatelka, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Skladník / Skladnice, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Barista / Baristka, Barman / Barmanka, Číšník / Servírka, Obsluha lidí, Konzultant / konzultantka IT, Správce / správkyně IT, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Manikér a pedikér / Manikérka a pedikérka, Geodet / Geodetka, Projektant / Projektantka, Rozpočtář / Rozpočtářka, Odborný pracovník / pracovnice, Zdravotní bratr / sestra, Zdravotní asistent / asistentka, Prodejce / prodejkyně vozů, Servisní technik / technička, Elektrikář / Elektrikářka, Support IT, Obchodní zástupce / zástupkyně, Přijímací technik / technička, Pracovník / pracovnice v sociálních službách, Specialista / Specialistka digitalizace a IT ve stavebnictví, Konzultant / Konzultantka v technických oborech

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Brno, Komárov, Brno, Modřice, Zábrdovice, Brno, Řečkovice, Brno, Celá ČR, Veveří, Brno, Trnitá, Brno, Líšeň, Brno, Štýřice, Brno, Královo Pole, Brno, Holásky, Brno

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

zájem