- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

[] Místo výkonu práce: U Plovárny č.p. 1190/14
Děčín I-Děčín, 405 02 Děčín 2
Oddělení hmotné nouze, Odboru Kontaktního pracoviště v Děčíně
Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán, příslušný podle §
10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen „zákon“), vyhlašuje
výběrové řízení na služební místo: odborný/vrchní referent – specialista dávek
hmotné nouze v Oddělení hmotné nouze Odboru Kontaktního pracoviště
v Děčíně Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Ústí nad Labem, ID 11010077,
v oboru služby „Nepojistné sociální dávkové systémy“.
Místem výkonu služby je Děčín.
Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu
neurčitou. Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. února 2023.
Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 9. platové
třídy.
Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
Zajišťování agendy dle zákona o pomoci v hmotné nouzi.
Zpracování a vyřizování žádostí o dávky pomoci v hmotné nouzi, kontrola výplaty
dávek a provádění místního šetření pro účely přiznání a výplaty dávek hmotné nouze.
Vedení správního řízení ve věci dávek pomoci v hmotné nouzi.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební
místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě
do 12. prosince 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele
poštovních služeb na adresu služebního úřadu: Úřad práce ČR, Kontaktní
pracoviště v Děčíně, U Plovárny 1190/14, 405 02 Děčín, nebo osobně podané
na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v
elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu
služebního úřadu e-mail přes nebo prostřednictvím veřejné datové
sítě do datové schránky ID 5svzpep. Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto
oznámení uloženou v úvodu textové části výběrového řízení.
Č. j. UPCR-2022/111585–78099813
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh)
musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR2022/111585–78099813“.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?