- Mladá Boleslav
- ARAMARK, s.r.o.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
OZNÁMENÍ O VYHLÁŠENÍ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ
na služební místo
odborný/vrchní referent – specialista dávek hmotné nouze
v Oddělení hmotné nouzev
Oddělení hmotné nouze, Kontaktního pracoviště v Mladé Boleslavi
Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Příbrami
Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oboru služby 13 Nepojistné sociální dávkové systémy
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti: Zajišťování agend nepojistných sociálních dávek.
Údaje o složkách platu
- Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 9. platové třídy.
- Platový tarif od 21 710 Kč do 31 820 Kč.
- Státní zaměstnanec se zařadí do platového stupně podle započitatelné praxe a míry jejího zápočtu podle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „nařízení vlády č. 304/2014 Sb.).-
- osobní příplatek Rozpětí od 1 591 Kč do 4 773 Kč
- zvláštní příplatek Státnímu zaměstnanci přísluší zvláštní příplatek 2 500 Kč.
- odměny Státnímu zaměstnanci, který splnil mimořádné nebo zvlášť významné služební úkoly nebo který dobrovolně převzal splnění naléhavých služebních úkolů za nepřítomného státního zaměstnance, lze poskytnout odměnu a státnímu zaměstnanci, který se bezprostředně nebo významně podílel na splnění předem stanoveného mimořádně náročného služebního úkolu, jež je z hlediska působnosti služebního úřadu zvlášť významné, lze poskytnout cílovou odměnu.
- Údaje o podmínkách výkonu služby Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu neurčitou.
- Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 1. duben 2024
- Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin.
Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra https://www.mvcr.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3–2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text.aspx.
Podání žádosti
Posuzovány budou žádosti1 o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 20. února 2024, tj. v této lhůtě
• doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Příbrami, náměstí T. G. Masaryka 145, 261 01 Příbram 1,
• podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
• podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu e-mail přes , nebo
• podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID k7rzpxf.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2024/19196–78099812“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Podmínky účasti ve výběrovém řízení
Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem o státní službě může zúčastnit žadatel, který:
- je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru3 [§ 25 odst. 1 písm. a) zákona o státní službě],
- dosáhl věku 18 let
- je plně svéprávný
- je bezúhonný
- dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo zákona o státní službě], tj. minimálně středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání
- má potřebnou zdravotní způsobilost [§ 25 odst. 1 písm. f) zákona o státní službě]
K žádosti dále žadatel přiloží: a) strukturovaný profesní životopis
Pohovor se provádí před bezprostředně nadřízeným představeným.