- 28 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
Náplň práce: příprava a následná kolaudace staveb podle investičního plánu, koordinace staveb s ohledem na dodržení finančního a časového plánu, identifikace a vyhodnocování rizik vč. stanovení nápravných opatření, kontrola dodržování legislativních a jiných požadavků v oblasti BOZP a PO, životního a pracovního prostředí, organizace provádění revizí zařízení, budov a pracovišť z hlediska BOZP, PO a ekologie, pravidelné aktualizace a vedení provozní dokumentace a záznamů, související agendy.
Požadavky: středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání technického směru (orientace v technických výkresech), znalosti příslušných právních předpisů o BOZP – Zákoník práce, Zákon o inspekci páce, Nařízení vlády o podrobnějších požadavcích na pracoviště a pracovní prostředí, nařízení vlády evidence úrazů, aktivní přístup, vynikající komunikační a organizační schopnosti, samostatnost, flexibilitu, pečlivost, zodpovědnost, řidičský průkaz skupiny B, znalost práce s PC, MS Office, výpis z rejstříku trestů.
Zaměstnavatel uvítá: osvědčení Odborně způsobilá osoba v prevenci rizik, předpoklady k výkonu funkce koordinátor BOZP na staveništi, odborná praxe v délce alespoň 3 let, jestliže fyzická osoba získala vzdělání v technickém směru. Odborná praxe v délce alespoň 1 rok, jestliže fyzická osoba získala vysokoškolské vzdělání stavebního zaměření; za odbornou praxi se považuje doba činnosti vykonávané při přípravě nebo realizaci staveb, osvědčení o úspěšně vykonané zkoušce z odborné způsobilosti nebo periodické zkoušce a osvědčení o odborné způsobilosti k výkonu hornické činnosti nebo činnosti prováděné hornickým způsobem, bude-li vykonávat činnost koordinátora při hornické činnosti nebo činnosti prováděné hornickým způsobem.
Zaměstnavatel nabízí: zajímavou práci a zázemí stabilní společnosti s řadou zaměstnaneckých benefitů – 13. mzda ve výši 50% a 14. mzda ve výši 100% hrubé mzdy, pracovní smlouvu na dobu neurčitou, dovolenou navíc, flexibilní začátek/konec pracovní doby, podnikové stravování + příspěvek na stravování ve výši 50%, občerstvení na pracovišti, stálé pracovní místo, komplexní zaškolení, vzdělávací kurzy, firemní akce, přátelský kolektiv.
V případě zájmu zašlete životopis na e-mail: e-mail přes
a do předmětu uveďte název pozice.Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?