- 24 000 – 44 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
POŽADAVKY: předpoklady dle §4 zák.č.312/2002 Sb., kvalifikační předpoklady (zákon č.183/2006 Sb., stavební zákon): a) VŠ vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právního směru, b) vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 2 roky praxe v oboru stavebnictví, nebo c) střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavenictví a 3 roky praxe v oboru stavebnictví, orientace v projektové dokumentaci, velmi dobrá znalost práce s PC, dobrý písemný projev, schopnost samostatného rozhodování, dobré organizační schopnosti, dobré komunikační schopnosti při jednání s lidmi, vysoké pracovní nasazení, odolnost vůči stresu, spolehlivost, zdvořilost, ŘP sk. B (aktivní řidič), vítané předpoklady: praxe v oboru, praxe ve veřejné správě a samosprávě, zkouška zvláštní odborné způsobilosti, znalost stavebního zákona, správního řádu
POPIS PRÁCE: PP na dobu neurčitou, nástup možný ihned nebo dle dohody, zajišťování výkonu státní správy na úseku stavebního řádu v přidělených obcích správního obvodu vyplývající ze stavebního zákona, komplexní vyřizování agend stavebního úřadu podle stavebního zákona, zejména vydávání územních rozhodnutí a územních souhlasů, stavebních povolení, kolaudačních souhlasů, ohlašování staveb a prací, změny užívání staveb, odstraňování staveb
ZAMĚSTNAVATEL NABÍZÍ: plat dle předchozí praxe, po zkušební době osobní příplatek, pružná pracovní doba, možnost trvalého vzdělávání a osobního rozvoje, 5 týdnů dovolené, 3 dny indispozičního volna (sick day), příspěvek zaměstnavatele na stravování, možnost benefitů (příspěvek na kulturu, sport, karta MultiSport)
KONTAKT: Schwecová Marie, tel: zobrazit tel. číslo , písemné přihlášky je nutné doručit do 21.7.2023 do 12 hod na podatelnu MěÚ nebo na adresu Město Slavkov u Brna, Mgr. Bohuslav Fiala, Palackého nám. 260, 68401 Slavkov u Brna
Přihláška musí obsahovat: jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu (jde-li o cizího státního občana), datum a podpis uchazeče. K přihlášce uchazeč doplní: strukturovaný životopis s akcentem na dosavadní praxi, doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání (ověřená kopie), výpis z evidence RT ne starší 3 měsíců (originál nebo ověřená kopie). Více informací na www.slavkov.cz (úřední deska).

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.