- 90 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
Co u nás budeš dělat?
" spolupracovat s oddělením vývoje ve formě předávání požadavků od klientů
" onboarding nových klientů a jejich seznámení se systémem Retailys
" technická podpora pro stávající klienty (ale i pro kolegy/ně)
Jak si tě představujeme?
" máš zkušenosti minimálně 1 rok na obdobné pozici, zkušenost s IT, správou e-shopu nebo klientskou podporou
" dobrá znalost MS Office, zejména Excel
" jsi komunikativní a přátelský
" umíš si poradit a samostatně vyřešit problém a žádný úkol pro tebe není překážkou
" jsi vstřícný k zákazníkům a jejich požadavkům
" domluvíš se bez problému anglicky slovem i písmem
Výhodu budeš mít pokud:
" máš zkušenosti s prodejem nebo správou účtů na online tržištích a cenových srovnávačích (Amazon, eBay, eMAG, MALL.cz,..)
" orientuješ se v oblasti e-commerce
" máš základy programování
Zaměstnanecké výhody:
práce v příjemném a různorodém kolektivu, odpovídající finanční ohodnocení, odměny za vynaložené úsilí, po domluvě částečný home office, firemní a teambuildingové akce, školení, výuka angličtiny, zájezdy na zahraniční konference
.
Retailys.com s.r.o.
Husovo náměstí 50
339 01 Klatovy
IČO: 04574303
Datová schránka: 5m9b8wh
Další informace:
GPS: 49.397802,13.287246,
S-JTSK: -834720.90 -1107160.46,
RUIAN: 21488835
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?