- 28 500 – 30 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
VEDOUCÍ DOMOVA PRO SENIORY
POŽADUJEME: min. VOŠ vzdělání (ekonomické, sociální či zdravotnické zaměření výhodou), praxe min. 3 roky na pozici vedoucího pracovníka, zkušenosti v oblasti poskytování sociálních služeb, dále zkušenosti s řízením velkého týmu, výborné řídící, organizační a komunikační dovednosti, vysoká zodpovědnost za odváděnou osobní i týmovou práci, znalost problematiky v oblasti sociálních služeb, základní znalosti z oblasti ekonomiky, personalistiky, managementu a dalších souvisejících oblastí, dobrá znalost práce na PC, čistý trestní rejstřík, řidičský průkaz sk. B, znalost jednoho cizího jazyka výhodou
NÁPLŇ PRÁCE: řízení a koordinace provozu domova po stránce organizační, personální i ekonomické, zodpovědnost za kvalitu poskytované péče a za zlepšování podmínek péče a prostředí v domově, znalosti potřeb klientů domova a kontakt s nimi, odpovědnost za dodržování rozpočtu domova a podmínek jednotlivých dotací a grantů, spolupráce na na zpracování žádostí o dotace a granty pro domov, zodpovědnost za vedení dokumentace a zpracování výkazů a statistik domova, další činnosti zajišťující chod domova
NABÍZÍME: Pestrá a smysluplná práce, kolektiv zkušených a pro práci motivovaných kolegů, příležitost pro další seberozvoj a zavádění inovací do praxe, práce ve stabilní, rozvíjející se neziskové organizaci, mzda od 42.000,– dle kvalifikace a praxe, pružná pracovní doba, 25 dní dovolené, věrnostní odměny a další benefity
PRVNÍ KONTAKT: PODKLADY PRO VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ: ŽIVOTOPIS S FOTOGRAFIÍ A ESEJ v rozsahu 1 normostrana NA TÉMA „Moje představa ideálního domova pro seniory“ ZASLAT do 21.4. na e-mail: e-mail přes . Případné další info na tel.č. zobrazit tel. číslo paní Magdaléna Husová
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?