- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
. Druh práce:
" projednání a vedení řízení o přestupcích proti bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích včetně ukládání správních trestů.
Další požadavky pro vznik pracovního poměru úředníka:
" vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu
" znalost zákona č. 250/2016 Sb. o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zákona č. 361/2000Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů, zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, zákona č. 56/2001 Sb.,
o podmínkách provozu vozidel na pozemních komunikacích a o změně zákona
č. 168/1999 Sb., o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla a o změně některých souvisejících zákonů, zákona č. 128/200 Sb., o obcích,
" schopnost samostatného vzdělávání v oboru a získávání nových informací,
" výhodou praxe ve veřejné správě,
" uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook),
" řidičský průkaz skupiny „B“,
" dobré komunikační a organizační schopnosti, odolnost proti stresu a psychické zátěži, flexibilita, pečlivost, samostatnost.
Platová třída
Druh práce, na který je výběrové řízení vyhlášeno, je zařazen do 10. platové třídy.
Podání přihlášek
Přihlášky se podávají písemně poštou nebo podáním na podatelně
Městského úřadu v Rožnově pod Radhoštěm na adrese:
Městský úřad
Masarykovo náměstí 128
756 61 Rožnov pod Radhoštěm
v obálce s označené „NEOTVÍRAT – přihláška do výběrového řízení
na pozici úředníka odboru přestupkového“.
Termín předložení přihlášek do 27.01.2023.
Bližší informace lze získat na Městském úřadě v Rožnově pod Radhoštěm, Letenská 1918, Rožnov pod Radhoštěm u vedoucí odboru přestupkového Bc. Kateřiny Martinákové, kancelář č. 106, mob. zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?