- 80 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
Charita České Budějovice je nestátní nezisková církevní organizace, poskytující zdravotní a sociální služby na území města České Budějovice a v přilehlých obcích.
Popis pracovní pozice: provádění účetních operací v přidělené oblasti; zajišťování platebního styku prostřednictvím bankovních ústavů; kontrola hotovostních plateb; vedení účetní evidence o pohybu majetku, finančních prostředků; vytváření podkladů pro vyúčtování dotací a projektů; likvidace cestovních příkazů; spolupráce při závěrkových pracích a zpracování daní; zajišťování inventur a zúčtovávání jejich výsledků; příprava dokladů k archivaci; zpracování informací pro potřeby řízení a rozhodování v organizaci; spolupráce při externích, interních auditech.
Požadujeme: min. SŠ ekonomického směru; znalost principů podvojného účetnictví; praxe v oblasti účetnictví min. 2 roky výhodou; znalost účetních předpisů neziskových organizací výhodou; znalost práce v IS Pohoda výhodou; zkušenosti s vyúčtováním projektů výhodou; týmová spolupráce, komunikativnost, spolehlivost; dobrá znalost práce s v MS Office Word, Excel; trestní bezúhonnost; respektování etických hodnot charity (Etický kodex Charity ČR).
Nabízíme: práce na dobu určitou, zástup po dobu mateřské a rodičovské dovolené; 5 týdnů dovolené; 2 dny sick days; základní mzda od 29 000 Kč, osobní ohodnocení dle zkušeností, zvýšení po zapracování, odměny; možnost zaškolení.
Nástup: ihned.
Místo pracoviště: České Budějovice.
Pokud Vás zaujala nabídka a splňujete požadavky, zašlete stručný životopis na adresu e-mail přes , tel. zobrazit tel. číslo .
Bližší informace o pozici Ing. Ivana Pecková, tel. zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?