- Plný úvazek
[] Místo výkonu práce: Řetězová č.p. 1369/2a
Děčín I-Děčín, 405 02 Děčín 2
Charakteristika činnosti:
Zajišťování agendy fází daňového řízení nebo správy více druhů daní, poplatků nebo jiných obdobných peněžitých plnění.
Provádění vyhledávací činnosti, místních šetření, postupů k odstranění pochybností a daňových kontrol u více druhů daní k zajištění cíle správy daní v souladu s daňovými předpisy.
Komunikace s daňovými subjekty v rámci kontrolních postupů a předkládání návrhů stanovisek k opravným prostředkům.
Plnění úkolů zadaných nadřízeným představeným.
Samostatné zahajování a vedení daňových řízení.
Požadujeme:
- vyšší odborné vzdělání nebo bakalářský studijní program (popř. střední vzdělání s maturitní zkouškou dle zákonem stanovených podmínek)
- ŘP sk. B výhodou
- samostatnost, schopnost analytického myšlení, dobrý písemný projev
- znalost práce na PC (Word, Excel, internet)
- bezúhonnost, odpovědnost, svéprávnost, potřebná zdravotní způsobilost
- schopnost jednání s lidmi
- znalost účetnictví včetně prováděcích předpisů
Nabízíme:
- místo výkonu: Děčín
- platové zařazení: platová třída 10, popř.další nárokové příplatky
- předpokládaný den nástupu: 03.07.2023
- pracovní poměr v režimu zákoníku práce (obsazení místa na dobu určitou, zástup po dobu rodičovské dovolené)
- možnost dalšího zvyšování odborné kvalifikace a případného získání pracovní pozice na dobu neurčitou
- zajímavá a odborná práce v kvalifikovaném kolektivu
- stabilita a zázemí ve velké státní organizaci
- motivační ohodnocení
- pružná pracovní doba
- 25 dní dovolené
- 5 dní indispozičního volna
- příspěvek na stravování
- čerpání individuálních příspěvků z FKSP (např. na penzijní připojištění, stravování nebo Cafeterii)
- rekreace ve vlastních rekreačních zařízeních
- letní tábor pro děti zaměstnanců
- víceúčelová karta Multisport sloužící ke sportovním a relaxačním aktivitám, a to i pro rodinné příslušníky
- možnost zapojení do zaměstnaneckých programů zdravotních pojišťoven
- propracovaný vzdělávací program
Přihlášky do výběrového řízení:
formou strukturovaného profesního životopisu zaměřeného na předchozí praxi a motivačního dopisu zasílejte do 09.05.2023 na e-mail: , v kopii na e-mail: , do předmětu e-mailu uveďte: VŘ 251095 (PP)
nebo na adresu:
VŘ 251095 (PP) – Mgr. et. Mgr. Karel Malaník
Finanční úřad pro Ústecký kraj
Územní pracoviště v Děčíně
Řetězová 1369/2a, Děčín I – Děčín, 405 39
kontaktní osoba: Ing. Martina Vábererová, telefon: zobrazit tel. číslo



