- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Hledáte smysluplnou práci? Je pro Vás důležité, aby Vaše činnost byla užitečná a potřebná?Charita České Budějovice je nestátní nezisková církevní organizace, poskytující zdravotní a sociální služby na území města České Budějovice a v přilehlých obcích. Zaměřujeme se na pomoc lidem v nouzi. Naší dlouhodobou vizí je pomáhat těm nejzranitelnějším, kteří by jinak zůstali bez pomoci.
Popis pracovní pozice: podílení se na tvorbě směrnic, metodik, standardů a dokumentů; spolupráce s vedoucí služeb a s vedoucími jednotlivých služeb; zástup vedoucí služeb; spolupráce s projektovým manažerem; zodpovědnost za kvalitu sociálních služeb; získávání nových poznatků a sbírání podnětů z praxe v oblasti metodik; vyhledávání nových přístupů a jejich zavádění do praxe služeb; spolupráce s metodikem Diecézní charity České Budějovice; spolupráce při registraci a zavádění nových služeb; spolupráce při psaní žádostí o dotace.
Pracoviště: České Budějovice a odloučená pracoviště.
Požadujeme: splnění nároků na vzdělání sociálního pracovníka dle §109 a §110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách; praxi v sociálních službách (praxe v oblasti služeb sociální prevence výhodou); znalost zákona o sociálních službách 108/2006 Sb., vyhlášku č. 505/2006 Sb. v platném znění a dalších zákonných norem, vztahujících se k sociálním službám; uživatelskou znalost práce s PC: Word, Excel, internet; komunikační dovednosti, prezentační dovednosti, umění motivovat; ochotu vzdělávat se; schopnost práce v týmu; samostatnost; řidičský průkaz skupiny B výhodou.
Nabízíme: pracovní poměr na plný nebo na zkrácený úvazek; smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení; 25 dní dovolené; 2 dny sick days; práci v dobrém kolektivu ve stabilní společnosti; nástupní mzdu při plném úvazku 30.800 Kč, po zapracování osobní ohodnocení, možnost dalších odměn; podporu osobního a profesního růstu a dalšího vzdělávání; v případě zapracování i možnost částečné práce na home office.
Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, zašlete svůj motivační dopis a strukturovaný životopis personalistce Ing. Michaele Holečkové na e-mail: e-mail přes nebo volejte na tel.: zobrazit tel. číslo .

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.