- 50 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek

Hledáte smysluplnou práci? Je pro Vás důležité, aby Vaše činnost byla užitečná a potřebná?Charita České Budějovice je nestátní nezisková církevní organizace, poskytující zdravotní a sociální služby na území města České Budějovice a v přilehlých obcích. Zaměřujeme se na pomoc lidem v nouzi. Naší dlouhodobou vizí je pomáhat těm nejzranitelnějším, kteří by jinak zůstali bez pomoci.
Popis pracovní pozice: podílení se na tvorbě směrnic, metodik, standardů a dokumentů; spolupráce s vedoucí služeb a s vedoucími jednotlivých služeb; zástup vedoucí služeb; spolupráce s projektovým manažerem; zodpovědnost za kvalitu sociálních služeb; získávání nových poznatků a sbírání podnětů z praxe v oblasti metodik; vyhledávání nových přístupů a jejich zavádění do praxe služeb; spolupráce s metodikem Diecézní charity České Budějovice; spolupráce při registraci a zavádění nových služeb; spolupráce při psaní žádostí o dotace.
Pracoviště: České Budějovice a odloučená pracoviště.
Požadujeme: splnění nároků na vzdělání sociálního pracovníka dle §109 a §110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách; praxi v sociálních službách (praxe v oblasti služeb sociální prevence výhodou); znalost zákona o sociálních službách 108/2006 Sb., vyhlášku č. 505/2006 Sb. v platném znění a dalších zákonných norem, vztahujících se k sociálním službám; uživatelskou znalost práce s PC: Word, Excel, internet; komunikační dovednosti, prezentační dovednosti, umění motivovat; ochotu vzdělávat se; schopnost práce v týmu; samostatnost; řidičský průkaz skupiny B výhodou.
Nabízíme: pracovní poměr na plný nebo na zkrácený úvazek; smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení; 25 dní dovolené; 2 dny sick days; práci v dobrém kolektivu ve stabilní společnosti; nástupní mzdu při plném úvazku 30.800 Kč, po zapracování osobní ohodnocení, možnost dalších odměn; podporu osobního a profesního růstu a dalšího vzdělávání; v případě zapracování i možnost částečné práce na home office.
Pokud Vás nabídka zaujala a splňujete požadavky, zašlete svůj motivační dopis a strukturovaný životopis personalistce Ing. Michaele Holečkové na e-mail: e-mail přes nebo volejte na tel.: zobrazit tel. číslo .
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.