- Plný úvazek
CO VÁS NA TÉTO POZICI ČEKÁ?
- Zajištění kompletní pracovně-právní agendy spojené se vznikem, změnami a ukončením pracovního poměru
- Administrace pracovníků agentur
- Zajištění náborů nových zaměstnanců napříč pozicemi
- Poradenství v personálních otázkách manažerům i zaměstnancům
- Spolupráce s ostatními členy personálního oddělení a mzdové účtárny
- Postupné zapojování do dalších personálních procesů a projektů
JAKÉ ZNALOSTI A DOVEDOSTI BUDETE POTŘEBOVAT?
- SŠ/VŠ – výhodou směr personalistika
- Zkušenost na obdobné pozici a znalost zákoníku práce
- Znalost programů MS Office
- Velmi dobré komunikační a prezentační schopnosti
- Samostatnost a proaktivitu při plnění úkolů
- Organizační schopnosti
- Zájem o další rozvoj v oblasti personalistiky
VAŠÍ VÝHODOU BUDE
- Znalost AJ na komunikativní úrovni
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
- Dlouhodobé uplatnění v prosperující nadnárodní firmě
- Příjemné pracovní prostředí a přátelský tým
- Příležitost pro další vzdělávání a rozvoj
- 5 týdnů dovolené
- Poukázky na volnočasové aktivity, příspěvek na firemní stravování
- Jazykové kurzy na pracovišti zdarma
- Firemní akce a aktivity pro zaměstnance i rodinné příslušníky
V případě zájmu o pozici zašlete prosím svůj životopis nebo nás navštivte osobně.



