- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy
CHARAKTERISTIKA: Zajištění finanční a administrativní správy projektů (TAČR, MPO, GAČR, MV, MŠMT, EU apod.), konkrétně: sledování nových výzev u jednotlivých poskytovatelů podpory, spolupráce při přípravě projektových žádostí, vedení ekonomické, personální a provozní agendy projektů, administrativní podpora projektového týmu, komunikace s partnery projektu a s poskytovatelem podpory, zpracování podkladů pro monitorovací zprávy, součinnost při věcných a finančních kontrolách projektů, zajišťování archivace a udržitelnosti projektů, metodické podpora pracovišť fakulty související s přípravou projektů, jejich realizací zajištěním udržitelnosti projektů. DOVEDNOSTI: znalost anglického jazyka v písemné i mluvené formě alespoň na úrovni A2, vyšší úroveň výhodou, pečlivost, samostatnost, komunikační schopnosti, znalost práce na PC (MS Office), organizační schopnosti a zkušenosti, kreativita. VZDĚLÁNÍ: SŠ/VŠ nejlépe ekonomického směru, zkušenost se samostatným vedením administrativy výhodou, orientace v projektové problematice a projektovém účetnictví, nebo zkušenost s prací na projektech EU, základní orientace v legislativě ČR. PRAC. POMĚR: 100% úvazek, popř. dle dohody, pracovní smlouva bude uzavřena na dobu určitou na 1 rok v návaznosti na vnitřní předpisy, další prodloužení na dohodě zaměstnance a zaměstnavatele. NÁSTUP: 1.9.2023/dle dohody. MZDOVÉ ZAŘAZENÍ: mzdová třída B5 či B6 v závislosti na dosaženém vzdělání a odborné praxi, dle vnitřního mzdového předpisu + projektový příplatek, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době v návaznosti na hodnocení pracovního výkonu.
Zaměstnanecké výhody: ubytování, podnikové stravování, dovolená navíc, předškolní zařízení.
Přihlášku se strukturovaným životopisem a kopií dokladu o ukončeném vzdělání zašlete e-mailem nebo poštou na uvedenou adresu do 31.7.2023. Volné místo je od 30.6.2023 zveřejněno na úřední desce TUL.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.