- 34 000 – 37 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracoviště: Jeremenkova č.p. 1082/36, Olomouc. Prac. doba: 8:00 – 16:30 hod.
Clarion Congress Hotel Olomouc****, držitel ocenění o nejlepší hotel Clarion Střední Evropy 2015 a 2016 přijme na hlavní pracovní poměr Kongresového pracovníka.
Požadavky: vyučení/SŠ, proklientský přístup, flexibilita.
Popis pracovní činnosti: příprava sálů a salonků na konferenční akce (židle, stoly, talíře, příbory atp.), debaras, prodej nápojů na baru.
Nabízíme: dobré finanční ohodnocení, systém zaměstnaneckých benefitů, práce v příjemném prostředí nového hotelu, možnost ubytování na hotelu.
První kontakt POUZE mailem.
Zasláním životopisu do společnosti CPI Hotels, a.s., IČO 47116757, se sídlem Praha 10, Bečvářova 2081/14, PSČ 10000, dáváte této společnosti, jako správci osobních údajů, souhlas se zpracováním Vašich osobních údajů dle příslušných ustanovení zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, v platném znění. Poskytnutím osobních údajů zároveň potvrzujete jejich správnost a pravdivost.
Souhlas udělujete v rozsahu osobních údajů ve Vašem životopise, pro účely výběrového řízení na pozici uvedenou v tomto inzerátu a na dobu trvání výběrového řízení na tuto pozici, nebude-li dohodnuto něco jiného. Vaše osobní údaje bude zpracovávat výše uvedená společnost, a to ve svých prostorách automatizovaně prostřednictvím prostředků výpočetní techniky a/nebo manuálně formou kartotéky, a to jednotlivými pověřenými zaměstnanci.
Poskytnutí Vašich osobních údajů pro výše uvedené účely je dobrovolné, nicméně neposkytnutím se vyřazujete z možnosti účastnit se výběrového řízení na výše uvedenou pracovní pozici. Vaše osobní údaje mohou být zpřístupněny pouze oprávněným státním orgánům a institucím či jiným subjektům, budou-li pro to splněny podmínky uvedené v právních předpisech.
V souladu s ustanovením § 11 a § 21 zákona o ochraně osobních údajů máte právo na přístup k osobním údajům, na jejich opravu, a budete-li se domnívat, že výše uvedená společnost zpracovává Vaše údaje v rozporu s ochranou soukromého a osobního života nebo s právními předpisy, máte dále právo žádat výše uvedenou společnost prostřednictvím kontaktních údajů v tomto inzerátu o vysvětlení, respektive odstranění takto vzniklého stavu.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.