- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
Vypracovávání individuálních akčních plánů ke zvýšení možností uplatnění na trhu práce
včetně jejich aktualizace a vyhodnocování. Přijímání dokladů souvisejících s oblastí evidence
a podpor v nezaměstnanosti, zprostředkování a poradenství. Poskytování základních
informaci z oblasti evidence, zprostředkování a poradenství, oblasti nástrojů aktivní politiky
zaměstnanosti a o realizovaných projektech.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo
žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do
11. dubna 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na
adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v
Karlových Varech, Závodní 385/98, 360 01 Karlovy Vary, nebo osobně podané
na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v
elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu
služebního úřadu e-mail přes nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do
datové schránky ID xgmzpcw. Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení
uloženou v úvodu textové části výběrového řízení.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být
označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR-2022/26584–78099805“.
Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem může
zúčastnit žadatel, který:
https://www.uradprace.cz/web/cz/-/odborny-vrchni-referent-poradce-specialista-chodov-11–04–2022
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?