- 60 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
Každý je u nás důležitým členem týmu. Proto je nezbytné, abychom sdíleli své cíle a hodnoty. Jen tak můžeme být společně moderní firmou, kde se zaměstnancům dobře pracuje a kam se zákazníci rádi vracejí.
Pozice: pracovníci přepážky
Jak bude vypadat váš pracovní den: ráno si v týmu řekneme tipy pro dnešní den, naladíte se do dobré nálady a s úsměvem otevřete přepážku, budete pomáhat lidem odeslat poštu, vyplácet poukázky a důchody, vydávat balíčky, během dne zároveň prodáváte poštovní ceniny a další služby, můžete potěšit i doplňkovým zbožím, nabízíte zákazníkům služby našich partnerů, které jim mohou usnadnit život (pojištění, spoření, aj.), jste k dispozici pro radu či informaci
Hodíte se k nám, protože: baví Vás kontakt s lidmi, v práci máte rád/a pořádek, jste týmový hráč, rád/a se učíte, jste s počítačem kamarád/ka, ve skříni máte založené minimálně maturitní vysvědčení
Proč pracovat právě u nás?
Naučíme Vás vše, co budete k práci u nás potřebovat. Za odvedenou práci Vás odměníme motivující mzdou. Volno si užijete o 5týdenní dovolené. Máme pro Vás i další benefity (stravenky v hodnotě 70 Kč, ubytování ve firemních rekreačních zařízeních, příspěvky na dovolenou a dětské tábory, volno pro rodiče, aj.). Uzavřeme s Vámi pracovní smlouvu na dobu určitou 1 rok a pokud se Vám bude u nás líbit, prodloužíme na dobu neurčitou.
Nástup: od 1.7.2018 do 30.6.2019 (s možností prodloužení na dobu neurčitou). Mzda: 17 000,– až 19 000,– Kč
Kontakt: Puchernová Zdenka, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Místo výkonu práce: ČESKÁ POŠTA s.p. obvod PŘÍBRAM, Gen. R. Tesaříka č.p. 179, Příbram I
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?