- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory
Místo výkonu práce: Chrudim
Náplň práce: individuální práce s klienty pečovatelské služby v jejich domácím prostředí, individuální práce s klienty osobní asistence v jejich domácím prostředí, služby poskytujeme 24 hodin denně 7 dní v týdnu (v 8 hodinových směnách), vedení související dokumentace
Požadujeme: trestní bezúhonnost, řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič, uživatelská znalost práce s PC, schopnost pracovat samostatně i v týmu, zájem o práci se seniory a osobami zdravotně postiženými, zkušenost s prací v sociálních službách a odpovídající vzdělání výhodou
Osobnostní předpoklady: zodpovědnost, empatie, dobré komunikační schopnosti, ochota dále se vzdělávat, flexibilita, ztotožnění s posláním Charity
Nabízíme: smysluplnou práci, která má za cíl pomoci druhým lidem, 5 týdnů dovolené, mimořádné odměny 2 – 4× ročně, služební mobilní telefon i pro soukromé účely, pro cesty ke klientům bezpečné automobily ve stáří do dvou let, zázemí významného poskytovatele sociálních sužeb, nástup dle dohody, možný ihned, vzdělání a supervize
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis a motivační dopis Lucii Drbalové, zástupkyni vedoucí pečovatelské služby a osobní asistence na e-mail: e-mail přes , nebo na adresu Oblastní charita Chrudim, Školní náměstí 56, 537 01 Chrudim. Bližší informaci získáte na tel.: zobrazit tel. číslo .

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.