- 65 000 – 110 000 Kč
- Plný úvazek
Místo výkonu práce: Spojovací 2426/2, 350 02 Cheb. Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok s 3-měsíční zkušební dobou) – poté možné prodloužení. Nástup možný ihned nebo dle dohody. Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné. Vhodné i pro absolventy. Mzdové ohodnocení: 23.000,– Kč + 2.000,– Kč osobní ohodnocení (hrubého), po zapracování navýšení, mzda je stanovena pro absolventa nebo uchazeče bez zkušeností na obdobné pozici, v případě uchazeče se zkušenostmi relevantními pro nabízené pracovní místo bude mzda adekvátně upravena. Pracovní doba: Po-Pá 7:00–15:30 h. Náplň práce: zpracování zakázek od klientů, tvorba grafických návrhů (letáků, brožurek, vizitek, prezentačních materiálů apod.) dle zaslaných podkladů, kontrola tiskových dat, DTP, komunikace se zákazníky v rámci odsouhlasení dat, příprava podkladů pro tisk, tisk zkušebních vzorků, zpracování vzorkových maket, obsluha digitálního tiskového stroje Konica Minolta 6000L. Požadujeme: ukončené SŠ vzdělání nebo SOU zakončené maturitou (grafický design, informatika, technický směr), práce s programy Adobe Creative Suite na velmi dobré úrovni, kreativita a iniciativa, maximální pečlivost, zodpovědnost, samostatný a aktivní přístup k práci, znalost grafického programu Corel výhodou, praxe v oblasti přípravy tiskových dat výhodou, tvorba webových stránek výhodou, ukázka vlastní tvorby výhodou, znalost AJ nebo NJ výhodou. Nabízíme: zázemí stabilní společnosti, přátelský kolektiv, prostor pro seberealizaci, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na sport, zdraví, kulturu a rekreaci, jazykové kurzy, nabídka dalších kurzů pro osobní a profesionální rozvoj, čtvrtletní prémie. Kontakt pro zájemce: telefonicky anebo e-mailem (zaslat životopis a ukázky prací).
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?