- 27 500 – 32 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jakou práci Vám vlastně nabízíme? Řízení a vedení týmu 24 pracovníků v sociálních službách se zaměřením na přímou obslužnou péči v rámci samostatného organizačního útvaru– pobytového oddělení; zabezpečení provozu celého pobytového oddělení a zajištění souladu provozu pobytového oddělení s poskytovanou sociální službou domov se zvláštním režimem; každodenní kontakt s uživateli poskytované sociální služby, s rodinami uživatelů; platové ohodnocení 38 510 Kč/měsíc + možnost osobního příplatku po zkušební době.
Našich zaměstnanců si vážíme, a proto Vám dále nabízíme tyto benefity: další vzdělávání a zdokonalování v manažerských dovednostech; služební mobilní telefon k využití i pro soukromé účely; obědy plně hrazené zaměstnavatelem; 5 týdnů dovolené; příspěvek na penzijní připojištění; dětská skupina pro děti zaměstnanců s provozní dobou od 6:00 do 19:30 každý pracovní den; několik společenských akcí v průběhu roku.
Co od Vás požadujeme? Odbornou způsobilost pracovníka v sociálních službách v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách + minimálně středoškolské vzdělání s maturitou (výhodou vzdělání v oblasti sociální práce, zdravotnictví nebo příbuzných oborech); praxi v sociálních službách; organizační dovednosti, zodpovědnost za práci svoji i svých podřízených, aktivní přístup k práci i k řešení nenadálých situací, schopnost komunikovat s různými typy lidí v různých situacích (podřízení zaměstnanci, nadřízení zaměstnanci, kolegové na stejné úrovni řízení, uživatelé poskytované sociální služby, rodiny uživatelů); práci na PC; praxe s vedením lidí je pro tuto práci velkou výhodou.
Nástup: dle dohody.
Kontakt: manažer lidských zdrojů Mgr. Jakub Růžička– zobrazit tel. číslo .
Přihláškou do výběrového řízení je osobní doručení životopisu manažerovi lidských zdrojů Mgr. Jakubovi Růžičkovi. Životopisy doručujte po předchozí telefonické domluvě s manažerem lidských zdrojů.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.