- Plný úvazek

Jakou práci Vám vlastně nabízíme? Řízení a vedení týmu 24 pracovníků v sociálních službách se zaměřením na přímou obslužnou péči v rámci samostatného organizačního útvaru– pobytového oddělení; zabezpečení provozu celého pobytového oddělení a zajištění souladu provozu pobytového oddělení s poskytovanou sociální službou domov se zvláštním režimem; každodenní kontakt s uživateli poskytované sociální služby, s rodinami uživatelů; platové ohodnocení 38 510 Kč/měsíc + možnost osobního příplatku po zkušební době.
Našich zaměstnanců si vážíme, a proto Vám dále nabízíme tyto benefity: další vzdělávání a zdokonalování v manažerských dovednostech; služební mobilní telefon k využití i pro soukromé účely; obědy plně hrazené zaměstnavatelem; 5 týdnů dovolené; příspěvek na penzijní připojištění; dětská skupina pro děti zaměstnanců s provozní dobou od 6:00 do 19:30 každý pracovní den; několik společenských akcí v průběhu roku.
Co od Vás požadujeme? Odbornou způsobilost pracovníka v sociálních službách v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách + minimálně středoškolské vzdělání s maturitou (výhodou vzdělání v oblasti sociální práce, zdravotnictví nebo příbuzných oborech); praxi v sociálních službách; organizační dovednosti, zodpovědnost za práci svoji i svých podřízených, aktivní přístup k práci i k řešení nenadálých situací, schopnost komunikovat s různými typy lidí v různých situacích (podřízení zaměstnanci, nadřízení zaměstnanci, kolegové na stejné úrovni řízení, uživatelé poskytované sociální služby, rodiny uživatelů); práci na PC; praxe s vedením lidí je pro tuto práci velkou výhodou.
Nástup: dle dohody.
Kontakt: manažer lidských zdrojů Mgr. Jakub Růžička– zobrazit tel. číslo .
Přihláškou do výběrového řízení je osobní doručení životopisu manažerovi lidských zdrojů Mgr. Jakubovi Růžičkovi. Životopisy doručujte po předchozí telefonické domluvě s manažerem lidských zdrojů.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?