- 45 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
příprava a přesné plánování procesů v jednotlivých fázích výroby, podíl se na implementaci LEAN MANUFACTURING a KAIZEN ve výrobě, podpora nákupního oddělení při zabezpečení materiálu a optimalizaci zásob, zabezpečování a koordinace aktivity subdodavatelských firem, aktualizace výrobních plánů dle požadavků, vytváření simulací a aktualizací výrobního plánu v souladu s požadavky zákazníků, řešení nestandartních situací (výpadky materiálu a kapacit, odchylky ve výrobní dokumentaci, dodatečné požadavky zákazníků atd.), vzdělání se zaměřením na problematiku logistiky, optimalizaci procesů a pod., AJ na úrovni B2, praxe na obdobné pozici minimálně 5 let, prokazatelná znalost principů LEAN, KAIZEN nebo jiného systému trvalého zlepšování, schopnost určovat priority, logický úsudek, schopnost pracovat pod tlakem, týmový duch, znalost Microsoft dynamics 365 business central velkou výhodou, stabilní zaměstnání v prostředí silné nadnárodní společnosti, příjemné a dynamické pracovní prostředí, motivující finanční ohodnocení dle schopností a zkušeností, 5 týdnů dovolené, roční finanční bonus v závislosti na dosažených výsledcích, pravidelná roční valorizace mzdy, bonusy za odpracované roky, příspěvky na životní/penzijní připojištění, příspěvek na stravování, jazyková výuka na pracovišti, možnost osobního i profesního rozvoje, práce na zajímavých projektech, výhodný tarif u T-mobile pro celou rodinu, prac. poměr na 1 rok s možností doby neurčité, nutno zaslat životopis (zasláním životopisu zájemce dává souhlas se zpracováním a uchováním osobních údajů po dobu výběrového řízení)

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.