- 55 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek

Specifikace zaměření činnosti referenta sociálních věcí:
" koordinace a usměrňování tvorby komunitního plánu rozvoje sociálních a souvisejících služeb
" ustanovení zvláštního příjemce dávky důchodového pojištění
" zajištění agendy zdravotnictví
" kolizní opatrovnictví osob, které nejsou schopny sami jednat a nemají zákonného zástupce při uzavírání smlouvy s poskytovatelem sociální služby
" zpracování dotačních programů města na podporu sociálních a souvisejících služeb
" plnění úkolů vyplývající z povinnosti Městského úřadu Lovosice, včetně mimořádných akcí odboru
Předpoklady:
" státní občanství ČR nebo cizí státní příslušník s trvalým pobytem v ČR
" plná svéprávnost
" bezúhonnost
" zdravotní způsobilost
" odborná způsobilost dle z. č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů
Přihláška musí obsahovat:
" jméno, příjmení, titul
" datum a místo narození
" státní příslušnost
" místo trvalého pobytu
" číslo OP nebo dokladu o povolení k trvalému pobytu (u cizích státních příslušníků)
" datum a podpis zájemce, kontaktní údaje (e-mail., telefon)
a přílohy:
" ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a profesní portfolio obsahující případně další doklady prokazující odbornou vzdělanost
" strukturovaný životopis
" motivační dopis
" výpis z evidence Rejstříku trestů (starý nejvýše 3 měsíce)
Zájemce pošle písemnou přihlášku s uvedenými přílohami na adresu Městský úřad Lovosice, Školní 407/2, 41002 Lovosice, nebo osobně na podatelnu Městského úřadu Lovosice, a to nejpozději do 17.02.2020. Na obálce vyznačí „NEOTVÍRAT – výběrové řízení – referent sociálních věcí“.
Bližší informace poskytne kontaktní osoba.
.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?