SPRÁVCE INFORMAČNÍCH A KOMUNIKAČNÍCH TECHNOLOGIÍ (m/ž)

České Budějovice
24.790 – 35.770 Kč

Nástup: možný ihned, dohodou
Náplní práce zaměstnance je zejména

  • uživatelská podpora prvního stupně
  • zavádění, udržování a rozšiřování informačního systému organizace, tzn. telekomunikační, radiokomunikační a výpočetní techniky,
  • průběžná údržba, profylaxe a obnova technického a programového vybavení počítačové sítě,
  • ochrana, údržba, aktualizace, zálohování a archivace dat zpracovaných na serverech organizace, vč. dat na klientských PC.

Kvalifikační a osobní předpoklady uchazeče

  • minimálně středoškolské vzdělání v IT oboru,
  • vhodné i pro absolventy
  • znalost administrace Win 11,
  • komunikační schopnosti a dovednosti,
  • bezúhonnost a zdravotní způsobilost,
  • schopnost pracovat v týmu,
  • flexibilita, samostatnost, rozhodnost,
  • řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič vozidel s manuální převodovkou,
  • aktivní znalost AJ výhodou.

Poskytujeme:

  • plat dle platných právních předpisů – 9. nebo 10. platová třída (nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, garance minimálního zaručeného platu),
  • osobní příplatek, příplatky za přesčasovou práci, za práci v sobotu a neděli, za noční práci,
  • 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, příspěvek na penzijní připojištění nebo doplňkové penzijní spoření
  • podporu v odborném vzdělávání.

Máte-li zájem o účast ve výběrovém řízení, zašlete do 5. 1. 2026 přihlášku obsahující:

  • doprovodný (motivační) dopis a strukturovaný životopis s přehledem dosavadní praxe,
  • kopie dokladů o dosaženém vzdělání a absolvovaných kurzech,
  • souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji pro účely výběrového řízení, viz. text:

„Souhlasím, aby Zdravotnická záchranná služba Jihočeského kraje zpracovávala mé osobní údaje pro účely získání zaměstnání v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679., o ochraně osobních údajů, a to až do odvolání písemnou formou.“
na adresu:
Zdravotnická záchranná služba Jihočeského kraje
Personální oddělení
Ing. Hana Fialová
B. Němcové 1931/6
370 01 České Budějovice
nebo na e-mail: e-mail přes odpovědní formulář, kontaktní telefon: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

zájem