Odborný/vrchní referent – poradce pro klienty v Oddělení zprostředkování a poradenství Kontaktního pracoviště Semily Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Liberci - projekt Nová etapa (NOE)

Semily
21.710 – 31.820 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Úřad práce České republiky hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1
písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon
o státní službě“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo odborný/vrchní referent – poradce
pro klienty v Oddělení zprostředkování a poradenství Kontaktního pracoviště Semily Krajské
pobočky Úřadu práce České republiky v Liberci, se služebním působištěm v Semilech.

Registrační číslo: CZ.03.01.01/00/22_015/0002653
Název projektu: Nová etapa (NOE)

Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
• provádí předvýběr klientů před vstupem do projektu a zajišťuje jejich vstup do projektu,
• provádí účastníka celým projektem,
• provádí individuální posouzení situace a předpokladů účastníka,
• zpracovává „Záznam aktivity účastníka projektu“,
• vyplácí účastníkům doprovodná opatření,
• podílí se na vyhledávání zaměstnavatele s potenciálem přijímat účastníky projektu,
• podílí se na vytváření a dalším rozvoji sítě regionální spolupráce s cílem identifikovat ekonomicky
neaktivní osoby s pracovním potenciálem (komunikace se zařízeními sociálních služeb,
vzdělávacími institucemi, nestátními neziskovými organizacemi apod.),
• poskytuje poradenství k právům a povinnostem zaměstnavatelů, vyplývajících ze zákona
č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů,
• poskytuje individuální a skupinové poradenství klientům,
• vede příslušnou administrativu spojenou s realizací klíčových aktivit projektu (vstupy do projektu,
poradenský proces a jeho zabezpečení, zajištění rekvalifikací, zprostředkování zaměstnání,
vyplácení doprovodných opatření.

Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou do 30. dubna 2027.
Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 1. říjen 2023.

Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo
žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 31. srpna 2023, tj. v této lhůtě
• doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu
služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Liberci, Dr. Milady Horákové 632/5, 460 01 Liberec,
• podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
• podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu
elektronické pošty služebního úřadu e-mail přes odpovědní formulář, nebo
• podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID pnszpvi.

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být
označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2023/96007–78099806“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou
mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.

Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem o státní službě může
zúčastnit žadatel, který:

  1. je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru [§ 25 odst. 1 písm. a) zákona o státní službě],
  2. dosáhl věku 18 let [§ 25 odst. 1 písm. b) zákona o státní službě],
  3. je plně svéprávný [§ 25 odst. 1 písm. c) zákona o státní službě],
  4. je bezúhonný [§ 25 odst. 1 písm. d) zákona o státní službě],
  5. dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo [§ 25 odst. 1 písm. e) zákona

o státní službě], tj. minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou,

  1. má potřebnou zdravotní způsobilost [§ 25 odst. 1 písm. f) zákona o státní službě].

K žádosti dále žadatel přiloží:

  1. strukturovaný profesní životopis.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

PECR - Apartments hotel s.r.o. | PECR - Apartments hotel s.r.o. | Pec pod Sněžkou Pec pod Sněžkou
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
Red Rider s.r.o. | Red Rider s.r.o. | Liberec Liberec
  • 15 000 – 18 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. září
RD Rýmařov s. r. o. | RD Rýmařov s. r. o. | Rýmařov Rýmařov
  • od 16 200 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
PVS Group s.r.o. | PVS Group s.r.o. | Nepomuk, Plzeň-jih Nepomuk, Plzeň-jih
  • od 20 160 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
Mondi Bags Štětí a.s. | Mondi Bags Štětí a.s. | Štětí Štětí
  • od 20 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 17. prosince
ROBLON, s.r.o. | ROBLON, s.r.o. | Žďár nad Sázavou Žďár nad Sázavou
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. ledna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
G & P Quality Management s.r.o., Česká pošta, s.p., PECR - Apartments hotel s.r.o., Lázně Bělohrad a.s., Red Rider s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., PPL CZ s.r.o., LPP Czech Republic, s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, SAFE LOGIC s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, První novinová společnost a.s., 21 Consult Group s.r.o., Globus ČR, v.o.s., Česká spořitelna, a.s., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, O2 Czech Republic a.s., TECMAPLAST CZ, s.r.o., JCOS s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Recepční, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Balení zásilek, Dispečer / Dispečerka, Disponent / disponentka dopravy, Koordinátor / Koordinátorka, Operátor / operátorka expedice, Poštovní doručovatel / doručovatelka, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Vedoucí poštovního provozu, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Fakturant / Fakturantka, Finanční poradce / poradkyně, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Mediální asistent / asistentka, Reklamní specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Seřizovač / seřizovačka strojů, Údržbář / Údržbářka, Pracovník / pracovnice ve službách, Mechanik / Mechanička, Montážník / Montážnice, Obchodní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Vedoucí týmu / Team leader, Kontrolor / Kontrolorka, Obchodní zástupce / zástupkyně, Aranžér / Aranžérka, Specialista / specialistka kvality, Shift leader / Vedoucí směny

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Jablonec nad Nisou, Turnov, Liberec, Pec pod Sněžkou, Lázně Bělohrad, Celá ČR, Jičín, Liberec I-Staré Město, Liberec, Kněžnice

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

generál na dobu určitou
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT