Odborný/vrchní referent – poradce pro klienty v Oddělení zprostředkování a poradenství Kontaktního pracoviště Semily Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Liberci - projekt Nová etapa (NOE)

Semily
21.710 – 31.820 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Úřad práce České republiky hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1
písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon
o státní službě“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo odborný/vrchní referent – poradce
pro klienty v Oddělení zprostředkování a poradenství Kontaktního pracoviště Semily Krajské
pobočky Úřadu práce České republiky v Liberci, se služebním působištěm v Semilech.

Registrační číslo: CZ.03.01.01/00/22_015/0002653
Název projektu: Nová etapa (NOE)

Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
• provádí předvýběr klientů před vstupem do projektu a zajišťuje jejich vstup do projektu,
• provádí účastníka celým projektem,
• provádí individuální posouzení situace a předpokladů účastníka,
• zpracovává „Záznam aktivity účastníka projektu“,
• vyplácí účastníkům doprovodná opatření,
• podílí se na vyhledávání zaměstnavatele s potenciálem přijímat účastníky projektu,
• podílí se na vytváření a dalším rozvoji sítě regionální spolupráce s cílem identifikovat ekonomicky
neaktivní osoby s pracovním potenciálem (komunikace se zařízeními sociálních služeb,
vzdělávacími institucemi, nestátními neziskovými organizacemi apod.),
• poskytuje poradenství k právům a povinnostem zaměstnavatelů, vyplývajících ze zákona
č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů,
• poskytuje individuální a skupinové poradenství klientům,
• vede příslušnou administrativu spojenou s realizací klíčových aktivit projektu (vstupy do projektu,
poradenský proces a jeho zabezpečení, zajištění rekvalifikací, zprostředkování zaměstnání,
vyplácení doprovodných opatření.

Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou do 30. dubna 2027.
Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 1. říjen 2023.

Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo
žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 31. srpna 2023, tj. v této lhůtě
• doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu
služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Liberci, Dr. Milady Horákové 632/5, 460 01 Liberec,
• podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
• podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu
elektronické pošty služebního úřadu e-mail přes odpovědní formulář, nebo
• podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID pnszpvi.

Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být
označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2023/96007–78099806“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou
mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.

Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem o státní službě může
zúčastnit žadatel, který:

  1. je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru [§ 25 odst. 1 písm. a) zákona o státní službě],
  2. dosáhl věku 18 let [§ 25 odst. 1 písm. b) zákona o státní službě],
  3. je plně svéprávný [§ 25 odst. 1 písm. c) zákona o státní službě],
  4. je bezúhonný [§ 25 odst. 1 písm. d) zákona o státní službě],
  5. dosáhl vzdělání stanoveného zákonem pro toto služební místo [§ 25 odst. 1 písm. e) zákona

o státní službě], tj. minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou,

  1. má potřebnou zdravotní způsobilost [§ 25 odst. 1 písm. f) zákona o státní službě].

K žádosti dále žadatel přiloží:

  1. strukturovaný profesní životopis.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

HOTELOVÝ DŮM PARDUBICE a.s. | HOTELOVÝ DŮM PARDUBICE a.s. | Bedřichov, Špindlerův Mlýn Bedřichov, Špindlerův Mlýn
  • 33 000 – 36 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 15. listopadu
Silnice LK a.s. | Silnice LK a.s. | Rýnovice, Jablonec nad Nisou Rýnovice, Jablonec nad Nisou
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. listopadu
HOTELOVÝ DŮM PARDUBICE a.s. | HOTELOVÝ DŮM PARDUBICE a.s. | Bedřichov, Špindlerův Mlýn Bedřichov, Špindlerův Mlýn
  • 25 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 11. listopadu
1ku1 s.r.o. | 1ku1 s.r.o. | Liberec VI-Rochlice, Liberec Liberec VI-Rochlice, Liberec
  • 40 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 9. listopadu
RD Rýmařov s. r. o. | RD Rýmařov s. r. o. | Rýmařov Rýmařov
  • od 16 200 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
PVS Group s.r.o. | PVS Group s.r.o. | Nepomuk, Plzeň-jih Nepomuk, Plzeň-jih
  • od 20 160 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 16. prosince
Mondi Bags Štětí a.s. | Mondi Bags Štětí a.s. | Štětí Štětí
  • od 20 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 17. prosince
ROBLON, s.r.o. | ROBLON, s.r.o. | Žďár nad Sázavou Žďár nad Sázavou
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. ledna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
21 Consult Group s.r.o., fischer EAST center s.r.o., HOTELOVÝ DŮM PARDUBICE a.s., C.S.CARGO a.s., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., Česká pošta, s.p., Česká spořitelna, a.s., Ing. Petr Čacký, AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Delirest services s.r.o., Silnice LK a.s., CONSULTOUR s.r.o., Globus ČR, v.o.s., AicansoCall SE, 1ku1 s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Referent / Referentka, Správce / Správkyně, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Disponent / disponentka dopravy, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Osobní bankéř / bankéřka, Účetní, Barista / Baristka, Číšník / Servírka, Manažer / manažerka v gastronomii, Obsluha lidí, Provozní / F&B Manager, Marketingový asistent / asistentka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Trenér / Trenérka, Školitel / Školitelka, Bednař a obalovač / Bednařka a obalovačka, Florista / Floristka, Květinář / Květinářka, Údržbář / Údržbářka, Zahradník / Zahradnice, Pracovník / pracovnice ve službách, Kouč / Koučka, Recepční, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Aranžér / Aranžérka, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Liberec, Nová Paka, Bedřichov, Špindlerův Mlýn, Valdické Předměstí, Jičín, Turnov, Celá ČR, Rýnovice, Jablonec nad Nisou, Jablonec nad Jizerou, Semily, Jičín, Liberec VI-Rochlice, Liberec

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

generál na dobu určitou
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT