- 80 000 – 120 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Pracovník logistiky a zákaznického servisu:
Zajištění včasných dodávek zákazníkovi
Objednávání dopravy a kontrola nákladů logistiky
Monitoring a sledování dodávek zákazníkům
Řízení toku objednávek prodeje
" Vedení předpokládaných objednávek včetně týdenní aktualizace pro zákazníka
Dodržování dodacích lhůt včetně odesílání týdenního přehledu otevřených objednávek zákazníkovi
Reporting klíčových ukazatelů výkonnosti tzv. KPI
Příprava seznamu výrobků na vývoz
Příprava agendy pro vývoz zásilky včetně fakturace, dodacích listů a nákladních dokumentů
Kontrola dat v interním systému
" Komunikace se zákazníky, externími dodavateli a kolegy z interního oddělení
Od Vás budeme očekávat:
SŠ/VŠ vzdělání
Pracovní zkušenosti z oblasti logistiky či zákaznického servisu výhodou
(Zkušenosti či znalost plánování výroby, výrobních procesů a technologií výhodou)
Proaktivní a zákaznický přístup
Schopnost analytického a koncepčního myšlení
Aktivní znalost anglického jazyka
Výborné komunikační a organizační schopnosti
Schopnost systematické práce a aktivní přístup k řešení problému
Odolnost vůči stresu a vyjednávací schopnosti
Vysoké pracovní nasazení
Zaměstnanecké výhody4): " Zajímavá práce ve stabilní a rostoucí mezinárodní společnosti
Denní využití angličtiny
24 dnů dovolené
Flexibilní pracovní dobu
Příjemný kolektiv
Závodní stravování, školení a firemní akce
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.