- 45 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
Pracovník logistiky a zákaznického servisu:
Zajištění včasných dodávek zákazníkovi
Objednávání dopravy a kontrola nákladů logistiky
Monitoring a sledování dodávek zákazníkům
Řízení toku objednávek prodeje
" Vedení předpokládaných objednávek včetně týdenní aktualizace pro zákazníka
Dodržování dodacích lhůt včetně odesílání týdenního přehledu otevřených objednávek zákazníkovi
Reporting klíčových ukazatelů výkonnosti tzv. KPI
Příprava seznamu výrobků na vývoz
Příprava agendy pro vývoz zásilky včetně fakturace, dodacích listů a nákladních dokumentů
Kontrola dat v interním systému
" Komunikace se zákazníky, externími dodavateli a kolegy z interního oddělení
Od Vás budeme očekávat:
SŠ/VŠ vzdělání
Pracovní zkušenosti z oblasti logistiky či zákaznického servisu výhodou
(Zkušenosti či znalost plánování výroby, výrobních procesů a technologií výhodou)
Proaktivní a zákaznický přístup
Schopnost analytického a koncepčního myšlení
Aktivní znalost anglického jazyka
Výborné komunikační a organizační schopnosti
Schopnost systematické práce a aktivní přístup k řešení problému
Odolnost vůči stresu a vyjednávací schopnosti
Vysoké pracovní nasazení
Zaměstnanecké výhody4): " Zajímavá práce ve stabilní a rostoucí mezinárodní společnosti
Denní využití angličtiny
24 dnů dovolené
Flexibilní pracovní dobu
Příjemný kolektiv
Závodní stravování, školení a firemní akce
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?