- Plný úvazek

Oblastní charita Třebíč (OCHT) je církevní nezisková organizace, která poskytuje více než 25 služeb v sociální, zdravotní, prorodinné, preventivní a v dalších oblastech. První služba byla založena v r.1992. OCHT je největším poskytovatelem těchto služeb na okrese Třebíč.
Středisko sv. Zdislavy OCHT provozuje terénní služby – Charitní pečovatelskou službu, Domácí zdravotní péči, Osobní asistenci, Odlehčovací službu a Domácí hospic sv. Zdislavy. Jedná se o středisko s rozsáhlou zaměstnaneckou strukturou, disponující velkým vozových parkem a největším počtem klientů v rámci OCHT.
Vedoucí služeb sv. Zdislavy odpovídá za kvalitu poskytovaných služeb, personální řízení, naplňování strategie rozvoje střediska i OCHT a spolupodílí se na ekonomickém řízení. Prezentuje služby na veřejnosti. Jedná v souladu s Kodexem Charity Česká republika a naplňuje hodnoty křesťanské organizace.
Očekáváme hodnotově ukotveného uchazeče se strategickým a rozvojovým uvažováním, se schopností samostatného řešení problémů a výše uvedených odpovědností.
Další požadavky na uchazeče:
" vysokoškolské vzdělání v sociální, zdravotní, příp. jiné (příbuzné) oblasti
" zkušenosti z řízení týmu
" obecná znalost sociální a zdravotní problematiky (zákon 108/2006 Sb., zdravotní služby)
" základní vědomosti o financování neziskového sektoru
" řidičský průkaz skupiny B
" trestní bezúhonnost
Kontaktní osoba: Mgr. Petr Jašek, MBA, ředitel Oblastní charity Třebíč, tel. zobrazit tel. číslo , e-mail přes
Pošlete, prosím, profesní životopis a motivační dopis o rozsahu zhruba 1 stránky A4 na
e-mail: e-mail přes
Více informací o Oblastní charitě Třebíč: www.trebic.charita.cz
Videa ke zhlédnutí na: www.youtube.cz, heslo: „Oblastní charita Třebíč“ nebo „Charita Třebíč“
Pro výběrové řízení na tuto pracovní pozici bude společnost Diecézní charita Brno, IČO: 44990260, třída Kpt. Jaroše 1928/9, Brno, Černá Pole, jakožto správce, zpracovávat prostřednictvím Oblastní charity Třebíč Vámi poskytnuté (či z veřejných zdrojů získané) osobní údaje, a to v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Odpovědí na naši nabídku volného místa poskytujete správci své osobní údaje za účelem realizace výběrového řízení, nejdéle po dobu jednoho roku od převzetí životopisu. Více na www.trebic.charita.cz
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?