- 40 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
První kontakt:
osobně: PO: 10.00–11.00hod Vyšehrad 2, Zásmuky
e-mailem: e-mail přes
telefonicky: PO-PÁ 9.00–16.00
Co u nás budete dělat?
" Vyřizování firemní korespondence a hovorů.
" Komunikace s externími partnery.
" Zpracování objednávek, komunikace se zákazníky.
" Sklad, inventarizace.
" Příjem zboží a hotových výrobků
Ranní směna od 7.30 – 16.00 hod
Odpolední směna od 9.30 – 18.00 hod.
Požadavek: podmínka znalost AJ minimální úroveň B1.
Po roce doba neurčitá.
V případě, že Vás naše nabídka zaujala, zašlete strukturovaný životopis na email: e-mail přes . Pokud postoupíte do dalšího kola výběrového řízení, budeme Vás kontaktovat do 14 pracovních dnů.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.