- 27 900 – 35 750 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Náplň práce: administrativní úkony spojené se zpracováváním obchodních případů. Převážná většina těchto úkonů je prováděna v informačním systému společnosti. Vytváření nabídek, objednávek na tuzemské i zahraniční dodavatele, potvrzení zakázek, dodacích listů, komunikace se skladem a pracovníky logistiky, velmi častý kontakt se zákazníky převážně z ČR a SR ad.
Předpoklady : středoškolské vzdělání, aktivní znalost německého nebo anglického jazyka pro každodenní komunikaci podmínkou, uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, internet atd), osobní kvality: komunikační a organizační schopnosti, pracovitost, spolehlivost, schopnost týmové spolupráce, nekonfliktnost
perspektivní, dlouhodobé zaměstnání,zázemí stabilní a prosperující nadnárodní firmy, přátelský tým spolupracovníků, využívání firemních benefitů (jazyková školení, mobilní telefon, stravenky atd.)
První kontakt emailem
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?