- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
REFERENT/-KA ADMINISTRATIVY
V případě zájmu kontaktujte paní Ing. Jarmilu Brodskou na e-mailové adrese: e-mail přes , telefonním čísle: zobrazit tel. číslo
Jedná se o administrativní činnost v obchodně- výrobní společnosti, vedení administrativní agendy, práce na počítači, práce v kolektivu.
Preferované vzdělání : ekonomické nebo technické (strojní, elektro).
Praxe v administrativě a znalost AJ výhodou.
Požadujeme: pečlivost, komunikativnost
Zaměstnanecké výhody:
Jednosměnný provoz, příspěvek na stravování, týden dovolené navíc, premie
Pozice je vhodná i pro absolventy.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.