- 20 000 – 25 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Hlavní činnosti: spolupracuje na plnění požadavků vyplývajících z poptávkového řízení ze strany OO, vytváří nákladové kalkulace, podklady pro tvorbu výrobních struktur, vede, řídí, úkoluje a kontroluje práci svěřeného jmenovaného týmu, zajišťuje ve spolupráci s dalšími odděleními vypracování potřebné technologické dokumentace, instrukcí, návodek, norem atd. k procesům s ohledem na ekonomické využití technologií, strojů, nástrojů a přípravků, spolupracuje na D-FMEA při vývoji výrobku, nástroje či různých druhů přípravků, stanovuje riziková místa procesu, opatření ke snížení rizika a kontrolní postupy, zajišťuje či vypracovává schvalovací dokumenty (PPAP, EMPB atd.), připravuje referenční či akviziční vzorky včetně nutné dokumentace k předání do OŘKJ, kontroluje správnost a odbornost při zacházení s technologiemi, jejich využití a péči o tyto technologie, spolupracuje při přejímce technologií, nástrojů, přípravků a dokumentace od zákazníka, ověřuje funkci a odzkoušení technologii či nástroj, přípravek, ověřuje úplnost či správnost dokumentace nutné k provozování, vypracovává směrnice o skladování, manipulaci, používání, údržbě, kontrole a evidenci strojů, nástrojů, přípravků a dalších prostředků nutných pro zajištění daného procesu, uplatňuje požadavky na nákup, vývoj a výrobu vybraných nebo speciálních technologií, strojů, zařízení, nástrojů a přípravků, vystavuje protokol o vadách na nově dodané technologie, stroje, nástroje a přípravky, které svou jakostí neodpovídají příslušným specifikacím
Požadujeme: zkušenosti s řízením projektů ve výrobní společnosti (plasty), zkušenosti se zadáváním výroby nástrojů pro vstřikování plastů, komunikativní znalost angličtiny – B2
ŘP sk. B, uživatelská znalost práce na PC, výborné organizační a komunikační schopnosti, samostatnost, zodpovědnost, pečlivost, prezentační dovednosti
Nabízíme: pracovní smlouvu na dobu neurčitou, 5 týdnů dovolené, dopravné 2,70 Kč/km, dotované stravování, čtvrtletní odměny, mimořádné odměny, odměny při pracovním a životním jubileu, firemní akce, firemní vzdělávání, slevy na firemní produkt
KONTAKT: telefonicky (9:00 – 14:00 hodin), emailem

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.