- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Požadujeme – splnění kvalifikačního předpokladu (§111 zák. č. 250/2016 Sb., v platném znění): VŠ vzdělání – v magisterském studijním programu v oboru právo a právní věda, právo nebo bezpečnostní právní studia na VŠ v ČR nebo v bakalářském studijním programu, popř. VOŠ v jiné oblasti a následné prokázání odborné způsobilosti zkouškou (resp. splnění předpokladů pro výkon správních činností stanovené ustanovením §112 odst. 9 zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich). Předpokládá se základní přehled o trestním a přestupkovém právu, znalost fungování veřejné správy, znalost legislativy vztahující se k vykonávané práci, především zák. č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, zák. č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích, znalost správního řízení a schopnost jeho správné aplikace v praxi, znalost problematiky územně samosprávného celku, ŘP sk. B (řízení referentského vozidla při pracovních cestách). Schopnost samostatné odborné činnosti a rozhodování, analytické myšlení, dobré vyjadřovací schopnosti jak v mluveném, tak písemném projevu, psychická odolnost – schopnost zvládat stresové situace a časový tlak, spolehlivost, odpovědnost, asertivita, ochota se dále vzdělávat, uživatelská znalost práce na PC v rozsahu ECDL zkoušky (v životopise specifikujte úroveň znalosti).
Výhodou – zaměření studia na veřejnou správu, zvláštní odborná způsobilost dle vyhlášky MV ČR č. 512/2002 Sb., praxe v zajišťování a vyřizování přestupkové agendy.
Bližší informace včetně konkrétního výčtu všech předpokladů, požadavků, stanovených dokladů a náležitosti přihlášky najdete na www.jablunkov.cz (sekce Úřední deska), popř. můžete kontaktovat p. Leonu Szotkowskou.
Vzor přihlášky s prohlášením kandidáta si můžete vyzvednout na podatelně MěÚ Jablunkov (nová budova), čp. 104 nebo ke stažení na www.jablunkov.cz. Nabídky s požadovanými doklady je nutno doručit nejpozději do 12. 6. 2023 do 17:00 hod., a to na adresu: Městský úřad Jablunkov, Dukelská 144, 739 91 Jablunkov nebo osobně na podatelnu MěÚ Jablunkov, čp. 104
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?