- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Město Krnov v souladu s ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších právních předpisů, výběrové řízení na obsazení pracovního místa referent přestupkové agendy oddělení přestupků správního odboru MěÚ Krnov. Místem výkonu práce je Krnov. Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou.
I. ZÁKONNÉ PŘEDPOKLADY:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt a dosáhla:
" věku 18 let,
" je způsobilá k právním úkonům,
" je bezúhonná (§ 4 odst. 2 zákona č. 312/2002 Sb.),
" ovládá jednací jazyk.
II. KVALIFIKAČNÍ POŽADAVKY:
" vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborná škola zakončená absolutoriem nejlépe v oboru právo a právní věda, bezpečnostně právní obor, veřejná správa,
" výhodou pracovní zkušenost ve veřejné správě,
" výhodou absolvovaná zkouška zvláštní odborné způsobilosti při přestupkovém řízení ve věcech bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích a správních řízeních souvisejících,
" znalost právních předpisů souvisejících s výkonem agendy přestupků viz popis pracovního místa.
Osobnostní a profesní předpoklady:
" umění jednat s lidmi, komunikativní schopnosti,
" příjemné a klidné vystupování,
" organizační schopnosti a schopnost samostatného rozhodování,
" spolehlivost, ochota a trpělivost,
" odolnost vůči psychické zátěži,
" ochota k sebevzdělávání.
Přihlášky zasílejte do 31. 8. 2023 do 12.00 hod. na Městský úřad Krnov, k rukám personalistky, Hlavní náměstí 96/1, 794 01 Krnov. Obálku označte „Výběrové řízení na odb. SP – NEOTVÍRAT“. Na obálce neuvádějte svou zpáteční adresu!
Bližší informace podá Bc. Petr Žukovský, DiS., vedoucí správního odboru MěÚ
v Krnově, tel. zobrazit tel. číslo , nebo Bc. Dagmar Jatzková, DiS., personalistka, tel. zobrazit tel. číslo . Po ukončení výběrového řízení budou dokumenty s osobními údaji a výpis z RT zaslány zpět uchazečům doporučenou zásilkou.
Z : 25.7.2023
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?