- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Město Krnov v souladu s ust. § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších právních předpisů, výběrové řízení na obsazení pracovního místa referent přestupkové agendy oddělení přestupků správního odboru MěÚ Krnov. Místem výkonu práce je Krnov. Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou.
I. ZÁKONNÉ PŘEDPOKLADY:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt a dosáhla:
" věku 18 let,
" je způsobilá k právním úkonům,
" je bezúhonná (§ 4 odst. 2 zákona č. 312/2002 Sb.),
" ovládá jednací jazyk.
II. KVALIFIKAČNÍ POŽADAVKY:
" vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborná škola zakončená absolutoriem nejlépe v oboru veřejná správa, právo nebo bezpečnostně právní obor,
" výhodou pracovní zkušenost ve veřejné správě,
" výhodou absolvovaná zkouška zvláštní odborné způsobilosti při přestupkovém řízení ve věcech bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích
a správních řízeních souvisejících,
" znalost právních předpisů souvisejících s výkonem agendy přestupků viz popis pracovního místa.
Osobnostní a profesní předpoklady:
" umění jednat s lidmi, komunikativní schopnosti,
" organizační schopnosti a schopnost samostatného rozhodování,
" spolehlivost, ochota a trpělivost,
" ochota k sebevzdělávání.
Přihlášky zasílejte do 26. 8. 2022 do 12.00 hod. na Městský úřad Krnov, k rukám personalistky, Hlavní náměstí 96/1, 794 01 Krnov. Obálku označte „Výběrové řízení na odb. SP – NEOTVÍRAT“. Na obálce neuvádějte svou zpáteční adresu!
Bližší informace podá Bc. Petr Žukovský, DiS., vedoucí správního odboru MěÚ
v Krnově, tel. zobrazit tel. číslo , nebo Bc. Dagmar Jatzková, DiS., personalistka, tel. zobrazit tel. číslo . Po ukončení výběrového řízení budou dokumenty s osobními údaji a výpis z RT zaslány zpět uchazečům doporučenou zásilkou.
Z : 10.8.2022
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.