- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro rodiče
Kontaktovat pouze e-mailem: e-mail přes
M.A.T. Group, s.r.o., firma s dlouholetou českou tradicí, která se již od roku 1993 zabývá velkoobchodním a maloobchodním prodejem. Nabízíme široký sortiment z oblasti železářství, ručního nářadí pro řemeslníky, potřeb na zahradu, ale také i z oblasti domácích potřeb.
Aktuálně hledáme výkonného, zodpovědného a samostatného člověka na pozici:
Skladník/-ce – administrátor
Co bude Vaší náplní práce:
· administrativa spojená s příjmem a výdejem zboží
· vytváření dokladů ve skladovém programu
· řešení problémů spojených s programem a mobilními terminály
· skladové práce na úseku příjmu
· podílení se na vykládce zboží (velká, těžší břemena)
Co od Vás očekáváme:
· středoškolské vzdělání
· velmi dobrou znalost práce s PC
· zkušenost s prací ve skladu, logistikou
· trestní bezúhonnost
· dobrou fyzickou kondici
· pečlivost, spolehlivost, samostatnost, psychickou odolnost
Co Vám nabízíme:
· zaměstnání v české společnosti s dlouholetou tradicí a přátelskou atmosférou
· práci přímo v Plzni s velmi dobrou dostupností
· práci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
· mzdové ohodnocení od 25 000 – 30 000 Kč hrubého
· náborový příspěvek 12 000 Kč
· 1 000 Kč za to, že budete mít 100% docházku
· příspěvek na stravování
· Sodexo multipass CARD
· tankarta Benzina
· zajímavé slevy na nákup celého sortimentu na našich prodejnách
· mimořádné odměny za životní jubilea
Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Zaujala Vás naše nabídka? Neváhejte a pošlete nám životopis!

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.