- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Kontaktovat pouze e-mailem: e-mail přes
M.A.T. Group, s.r.o., firma s dlouholetou českou tradicí, která se již od roku 1993 zabývá velkoobchodním a maloobchodním prodejem. Nabízíme široký sortiment z oblasti železářství, ručního nářadí pro řemeslníky, potřeb na zahradu, ale také i z oblasti domácích potřeb.
Aktuálně hledáme výkonného, zodpovědného a samostatného člověka na pozici:
Skladník/-ce – administrátor
Co bude Vaší náplní práce:
· administrativa spojená s příjmem a výdejem zboží
· vytváření dokladů ve skladovém programu
· řešení problémů spojených s programem a mobilními terminály
· skladové práce na úseku příjmu
· podílení se na vykládce zboží (velká, těžší břemena)
Co od Vás očekáváme:
· středoškolské vzdělání
· velmi dobrou znalost práce s PC
· zkušenost s prací ve skladu, logistikou
· trestní bezúhonnost
· dobrou fyzickou kondici
· pečlivost, spolehlivost, samostatnost, psychickou odolnost
Co Vám nabízíme:
· zaměstnání v české společnosti s dlouholetou tradicí a přátelskou atmosférou
· práci přímo v Plzni s velmi dobrou dostupností
· práci na hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
· mzdové ohodnocení od 25 000 – 30 000 Kč hrubého
· náborový příspěvek 12 000 Kč
· 1 000 Kč za to, že budete mít 100% docházku
· příspěvek na stravování
· Sodexo multipass CARD
· tankarta Benzina
· zajímavé slevy na nákup celého sortimentu na našich prodejnách
· mimořádné odměny za životní jubilea
Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Zaujala Vás naše nabídka? Neváhejte a pošlete nám životopis!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?