- Plný úvazek
Náplň práce: příprava expedic, naskladňování a vyskladňování zboží do skladu a na prodejnu, doplňování, naceňování a aranžování zboží na prodejně, obsluha maloobchodního prodeje v provozovně v Milovicích. Jedná se o fyzickou a dokladovou práci se zbožím, přímý prodej zákazníkům a koordinaci harmonogramů činností s oddělením expedic a logistiky. Pracovník dále zodpovídá za úklid skladu a venkovních ploch formou koordinace dalších externích spolupracovníků. Pracovní doba od 9.00 do 17.30h.
Požadujeme: dobré organizační schopnosti, obchodního ducha, proaktivní přístup k zákazníkovi, dobrý zdravotní stav a fyzickou kondici, řidičský průkaz B vítán, samostatnost a spolehlivost, zkušenosti se sportovním zbožím výhodou (florbal a hokej), zkušenosti se softwarem Pohoda taktéž výhodou;
Nabízíme: stabilní prostředí obchodní společnosti s dlouholetou praxí a zkušeností na trhu, týmovou podporu, kvalitní platové prostředí motivované prodejními prémiemi navíc, prostor pro realizaci vlastních návrhů, různorodou pracovní náplň;
Bonus: stravenky, příspěvek na dovolenou, příspěvek na zdravotnické potřeby, příspěvky na sport a kulturu;