- Plný úvazek

Náplň práce: komunikace se zákazníky a vzájemné vyjasňování požadavků a zadání, komunikace s dodavateli, řešení problémů, vyhodnocování účinnosti nápravných opatření, spolupráce na auditech a odstraňování případných nedostatků v rámci nápravných opatření, spolupráce na analýzách reklamovaných dílů, tuzemské i zahraniční pracovní cesty v rámci řešení zákaznických požadavků a dodavatelských auditů a další.
Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání technického směru nebo zkušenosti s řízením výrobních procesů, AJ (minimálně úroveň B2), orientace v technické dokumentaci, technické myšlení, znalost práce s PC (MS Office, MS Outlook), dobré komunikační dovednosti, samostatnost, proaktivita, pozitivní přístup. Německý jazyk, znalost SAP a znalost 8D Reportů, nástrojů kvality, analytických metod, FMEA, SPC, APQP atd. výhodou.
Nabízíme: adekvátní finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem včetně bonusů, smlouvu na dobu neurčitou, 25 dní dovolené, home office, možnost čerpání přesčasových hodin, velký potenciál pro osobní i profesionální rozvoj, široký záběr napříč celou firmou, práci na projektech pro top automobilové firmy, dotované závodní stravování v areálu zaměstnavatele, příspěvek na penzijní připojištění, odměny za pracovní výročí a životní jubilea, placená volna při osobních překážkách nad rámec zákona, přátelskou firemní atmosféru, možnost předkládat vlastní návrhy na zlepšení.
Způsob 1. kontaktu se zaměstnavatelem: tel. zobrazit tel. číslo nebo e-mailem e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?