- 30 000 – 44 999 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Náplň práce: komunikace se zákazníky a vzájemné vyjasňování požadavků a zadání, komunikace s dodavateli, řešení problémů, vyhodnocování účinnosti nápravných opatření, spolupráce na auditech a odstraňování případných nedostatků v rámci nápravných opatření, spolupráce na analýzách reklamovaných dílů, tuzemské i zahraniční pracovní cesty v rámci řešení zákaznických požadavků a dodavatelských auditů a další.
Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání technického směru nebo zkušenosti s řízením výrobních procesů, AJ (minimálně úroveň B2), orientace v technické dokumentaci, technické myšlení, znalost práce s PC (MS Office, MS Outlook), dobré komunikační dovednosti, samostatnost, proaktivita, pozitivní přístup. Německý jazyk, znalost SAP a znalost 8D Reportů, nástrojů kvality, analytických metod, FMEA, SPC, APQP atd. výhodou.
Nabízíme: adekvátní finanční ohodnocení odpovídající zkušenostem včetně bonusů, smlouvu na dobu neurčitou, 25 dní dovolené, home office, možnost čerpání přesčasových hodin, velký potenciál pro osobní i profesionální rozvoj, široký záběr napříč celou firmou, práci na projektech pro top automobilové firmy, dotované závodní stravování v areálu zaměstnavatele, příspěvek na penzijní připojištění, odměny za pracovní výročí a životní jubilea, placená volna při osobních překážkách nad rámec zákona, přátelskou firemní atmosféru, možnost předkládat vlastní návrhy na zlepšení.
Způsob 1. kontaktu se zaměstnavatelem: tel. zobrazit tel. číslo nebo e-mailem e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.