- 80 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
1. kontakt e-mailem, telefonicky. Tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Kdo jsme
Moravskoslezské datové centrum je příspěvková organizace zřízená Moravskoslezským krajem, která si klade mimo jiné za cíl vybudovat velkokapacitní datovou síť. Ta se stane základem pro rozvoj elektronických služeb krajské korporace. V dalších letech bude centrum monitorovat a inteligentně řídit dopravní toky nebo sítě internetu věcí až na bázi umělé inteligence. Zároveň organizace slouží jako poradenské a konzultační místo v oblasti ICT technologií pro ostatní krajské příspěvkové organizace. Novým úkolem organizace je strategické řízení a koordinace aktivní kybernetické bezpečnosti krajské korporace s prioritou nemocnic.
Co vás čeká
Řízení zajímavých ICT projektů (datové sítě a centra, standardizace konektivity, IoT, kybernetická bezpečnost, zálohování a obnova dat, Smart technologie, Open Data, prostorové informace atd.) pro Moravskoslezský kraj a jím zřízené a založené organizace
Průběžné vyhodnocování požadavků kraje a jím zřízených a založených organizací
Konzultace a schvalování investičních stavebních projektů ve vazbě na technologickou a komunikační infrastrukturu
Příprava a řízení veřejných zakázek
Koordinace a zpracovávání komplexních analýz pro potřeby projektů
Zpracování technickoekonomických studií projektů
Metodická pomoc v oblasti zpracovávaných ICT projektů
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
VŠ vzdělání bakalářského nebo magisterského stupně
3 roky praxe s řízením projektů
Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
Certifikace z oblasti projektového řízení – např. PMP (Project Management Professional) nebo PRINCE2: PRACTITIONER nebo IPMA: C atd. výhodou
Znalosti a dovednosti z oblasti informatiky, komunikačních a informačních technologií a bezpečnosti informací výhodou
Zaměstnanecké výhody:
Odpovídající platové ohodnocení (11. platová třída)
Home office až 2 dny v týdnu
5 týdnů dovolené a 3 Sick day ročně
Peněžní příspěvek na stravování
Příspěvek z fondu FKSP na kulturu, zdraví, sport či cestování
Notebook a mobilní telefon
Stabilní zázemí krajské organizace
Flexibilní pracovní doba
Vhodné i pro osoby zdravotně znevýhodněné (OZZ), OZP s maximálně 2. stupněm invalidity, OZP na vozíku (bezbariérový přístup).

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.