- Plný úvazek

NÁSTUP DLE DOHODY
Pracovní pozice: sociální pracovník/pracovnice (SP)
Základní popis výkonu pracovní pozice:
o realizace přímé práce s klienty / osoby bez přístřeší, osoby ohrožené či žijící v sociálním vyloučení
o vedení jednání se zájemcem o službu
o individuální plánovaní s klienty služby
o vedení dokumentace
o komunikace s?odborníky, se spolupracujícími subjekty
o zprostředkování dalších služeb
Specifikace požadavků na pracovní pozice – HLEDÁME:
o absolventa vyšší odborné či vysoké školy, dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách v platném znění, který:
o umí zpracovávat předsudky a má schopnost pracovat s problematikou sociálního vyloučení
o má administrativní schopnosti (PC, MS Office, internet)
o má dobré organizační schopnosti, umí pracovat samostatně, ale je i týmovým hráčem
o má aktivní přístup a nadšení pro práci
o má dobré komunikační schopnosti a empatii
o má řidičské oprávnění na osobní automobil
o má zdravou míru tolerance, zodpovědnost – vůči vlastní osobě i klientům služby, zásadovost a spolehlivost
o má schopnost odolávat stresu a má dobrý zdravotní a psychický stav
o výhodou jsou zkušenosti s?obdobnými pracovními činnostmi s?dospělými osobami
Velikost úvazku: 1,0 na dobu určitou s?tříměsíční zkušební dobou pro obě strany, při spokojenosti obou stran možnost prodloužení pracovního poměru
MÍSTO VÝKONU: zázemí pro pracovníky ve městě Dubí a v Teplicích, výkon práce v terénu zejména ve městech Dubí a Teplice
Platové ohodnocení (hrubá mzda na celý úvazek) po absolvování zkušební doby: SP až 30.000,– Kč dle dosažené kvalifikace a předchozí praxe
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY:
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?