- 35 000 Kč
- Plný úvazek

z: 7.2.2022
Náplň činnosti na tomto pracovním místě spočívá mimo jiné v provádění běžných domovnických prací, jednoduché údržby objektu a jeho zařízení, obsluhy plynového zařízení, včetně tlakové nádoby umístěné v nízkotlaké plynové kotelně objektu a s tím spojené kontrolní činnosti, dozoru řemeslných a jiných prací dodavatelských subjektů, spolupráce při zajištění roční inventarizace majetku a závazků, při skartaci dokumentů s uplynulou skartační lhůtou, při nakládce, při vykládce a distribuci materiálu na jednotlivá oddělení, provádění průběžné zkoušky činnosti EPS při provozu (ověření funkčnosti ústředny EPS), včetně zápisu do provozní knihy, obsluha EZS, včetně otevření objektu budovy OSSZ, sledování bezpečnostního signalizačního zařízení a provádění měsíční kontroly provozuschopnosti nouzového osvětlení apod.
V případě náplně činnosti řidiče služebního vozidla se pak jedná o výkon činnost řízení služebního osobního vozidla silniční dopravy, provádění pravidelné kontroly důležitých částí vozidla k zajištění jeho spolehlivosti, zajištění běžných oprav, údržby a ošetřování vozidla, včetně zajištění STK a emise, vedení měsíční evidence provozních nákladů, přejímání a předávání evidenčních dokladů k zajištění vyhodnocení hospodárnosti provozu apod.
A dále výkon dalších úkolů dle pokynů nadřízeného v souladu se sjednaným druhem práce.
Požadavky na zaměstnance: především zručnost a schopnost výkonu drobných oprav při běžné údržbě a dobré řidičské schopnosti. Dále základní uživatelskou znalost MS Office, dobré komunikační schopnosti, vysoké pracovní nasazení, schopnost pravidelně a soustavně doplňovat si znalosti a dovednosti, které souvisejí s vykonávanou pracovní funkcí, schopnost samostatné i týmové práce, schopnost organizace přidělené práce a její zvládnutí v termínech, a především odpovědnost a spolehlivost.
Zaměstnanecký poměr na dobu určitou lze po 31. 12. 2022 změnit na dobu neurčitou. Hrubá mzda se v případě spokojenosti s výkonem práce navyšuje o osobní příplatek.
Zaměstnanecké výhody:
8 hod. pružná pracovní doba, indispoziční volno 5 dnů, 200 hodin dovolené, stravenky v hodnotě 100,–- Kč, Gallery Beta poukázky v hodnotě 2 400,–- Kč ročně, příjemné pracovní prostředí.
Kontakt: Bc. Miroslava Mauerová, Ing. Pavlína Lajchová, telefonicky Po až Čt od 8 do 14 hodin na čísle zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo , e-mailem – zaslání životopisu včetně motivačního dopisu: ,
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?