- 30 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.zamberk.cz/úřední deska/personální záležitosti
Referent/referentka odboru sociálních věcí a zdravotnictví sociální práce na oddělení sociálních služeb a pomoci – agenda: administrativní pracovník (pracovnice) kontaktního místa pro
bydlení/veřejné opatrovnictví/sociální práce
Pracovní poměr na dobu neurčitou, platová třída 11
Popis činnosti:
samostatné vykonávání agendy administrativního pracovníka kontaktního místa pro bydlení dle
zákona č. 175/2025 Sb., o podpoře bydlení.
Na základě zmocnění výkon funkce veřejného opatrovníka osobám omezeným na svéprávnosti,
kterým bylo město Žamberk ustanoveno opatrovníkem.
Předpokládaný termín nástupu: dle dohody
Místo výkonu práce: Městský úřad Žamberk
Své přihlášky v písemné podobě doručte nejpozději do 19.12.2025 včetně na adresu:
Městský úřad Žamberk, vedoucí kanceláře tajemníka, Masarykovo nám. 166, 564 01 Žamberk.
Telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail: Odpovědět na inzerát.
Obálku označte: „NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ SOCZ“
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu
zrušit, nebo neuzavřít pracovní smlouvu s žádným ze zájemců, kteří doručili přihlášku.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.